• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

ترکیب هیئت مدیره خانه سینما مشخص شد

  • کد خبر : 937
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳

پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره خانه سینمای جدید، «حبیب‌الله کاسه‌ساز» به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما انتخاب شد. حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: عصر امروز نخستین جلسه هیئت مدیره خانه سینما با حضور همه اعضای هیئت مدیره برگزار شد و دستور جلسه […]

پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره خانه سینمای جدید، «حبیب‌الله کاسه‌ساز» به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره خانه سینما انتخاب شد. حبیب‌الله کاسه‌ساز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: عصر امروز نخستین جلسه هیئت مدیره خانه سینما با حضور همه اعضای هیئت مدیره برگزار شد و دستور جلسه انتخاب سخنگو، دبیر، نایب رئیس و رئیس هیئت مدیره خانه سینما بود که اعضا، نفرات مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی افزود: در پایان جلسه امروز هیئت مدیره بنده را به عنوان رئیس و سخنگوی هیئت مدیره انتخاب کرد و خانم دکتر سهیلا نجم به عنوان نایب رئیس و علی اصغر محبی به عنوان دبیر و منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

کاسه‌ساز همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا در هیئت مدیره خزانه‌دار نیز انتخاب شد، گفت: اساساً در اساسنامه جدید خانه سینما چیزی به عنوان خزانه‌دار نداریم و یک ناظر مالی از سوی وزارت ارشاد به هیئت مدیره معرفی می‌شود.

وی همچنین در خصوص انتخاب مدیرعامل خانه سینمای جدید گفت: در جلسه امروز در خصوص مدیرعامل تصمیم‌گیری نشد اما در حال رایزنی با گزینه‌های مورد نظر خود هستیم که طبق اساسنامه اعضای هیئت مدیره نمی‌توانند مدیرعامل شوند و همچنین افرادی که در صنوف مسئولیت داشته باشند نیز نمی‌توانند به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شوند و ما به دنبال فردی هستیم که بتواند تمام وقت برای خانه سینما تلاش کند و شاید سینماگری که عضو صنوف قانونی خانه سینما نباشد نیز از سوی هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شود.

کاسه‌ساز در خاتمه اظهار داشت: ظرف چند روز آینده در محل خانه سینما مستقر خواهیم شد و از تمامی صنوف دعوت می‌کنیم تا با طی‌شدن روند قانونی به خانه سینما بپیوندند و به تدریج در خانه سینمای ایران مستقر شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.