• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

تقدیر از حسین عالی محمدی در اریکه ایرانیان

  • کد خبر : 9263
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

در اولین همایش تجلیل از رکوردداران ایران با حضور مسئولین فدراسیون ورزشهای همگانی در سالن آمفی تئاتر اریکه ایرانیان در تهران از این ورزشکار زاگرس تبار تجلیل شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرسیان، در این همایش یک روزه که با استقبال پرشور خانواده های رکوردداران همراه بود، علی […]

در اولین همایش تجلیل از رکوردداران ایران با حضور مسئولین فدراسیون ورزشهای همگانی در سالن آمفی تئاتر اریکه ایرانیان در تهران از این ورزشکار زاگرس تبار تجلیل شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرسیان، در این همایش یک روزه که با استقبال پرشور خانواده های رکوردداران همراه بود، علی قلم سیاه عضو هیات رئیسه فدراسیون از جایگاه ویژه ورزشکاران رکورددار و هدف این عزیزان که به اهتزار درآوردن پرچم سه رنگ کشورمان است، قدردانی کرد.

طالب رجب پور رئیس انجمن ورزش های تفریحی و مهارت های فردی نمایشی، ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این همایش و تقدیراز رکوردداران و خانواده های آنان که حامیان این عزیزان هستند، گفت: فدراسیون ورزش های همگانی تنها مرجع رسمی ثبت رکورد در کشور است و هیچ موسسه و سازمانی بجز فدراسیون ورزش های همگانی نمی تواند موازی با وظایف این فدراسیون عمل کند.

در این همایش از حسین عالی محمدی، ورزشکار مسجدسلیمانی فاتح برج میلاد نیز در کنار دیگر قهرمانان تجلیل شد. امان الله شیخ رباط از دفتر ارتباطات مردمی دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که از طرف این نماینده مجلس در مراسم حضور پیدا کرده بود،افتخار آفرینی حسین عالی محمدی را باعث افتخار تمامی زاگرس نشینان و خصوصاً مردم مسجدسلیمان دانست و گفت: تلاش می کنیم شرایطی فراهم کنیم تا این قهرمان ملی با خاطری آسوده به افتخار آفرینی برای ایران اسلامی ادامه دهد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.