• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

انتقاد عضو شورای شهر مسجدسلیمان از هزینه تبلیغات، برای خدمات ضعیف برخی دستگاههای اجرایی در هفته دولت

  • کد خبر : 9247
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمشید عزیزپور عضو شورای شهرمسجدسلیمان گفت: دولت از طریق دستگاههای اجرایی موظف به ارایه خدمات به مردم است. پر رنگ کردن و بزرگ نمایی در ارایه خدمات مسولان برخی دستگاههای اجرایی، دولت را به ریا کاری و صرف هزینه گزاف برای تبلیغ وا می دارد این در حالی است که مردم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمشید عزیزپور عضو شورای شهرمسجدسلیمان گفت: دولت از طریق دستگاههای اجرایی موظف به ارایه خدمات به مردم است. پر رنگ کردن و بزرگ نمایی در ارایه خدمات مسولان برخی دستگاههای اجرایی، دولت را به ریا کاری و صرف هزینه گزاف برای تبلیغ وا می دارد این در حالی است که مردم خود در شهر شاهد و ناظر روند کند ارایه خدمات هستند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این عضو شورای شهر ضمن برشمردن خدمات دولت در حوزه اقتصاد خصوصاً کاهش تورم خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی با نگاه ویژه باید در تخصیص اعتبارات به مسجدسلیمان بازنگری کند. معضلات این شهر با تخصیص اعتبارات استانی تا 50 سال دیگر هم حل نخواهد شد.

وی بزرگ ترین چالش پیش روی مدیریت شهری را نبود زیر ساخت های شهری و از بین رفتن آن در طول دو دهه مدیریت ناکارآمد دانست و گفت: در طول سالیان دراز مسجدسلیمان محل کار آموزی مدیران بی تجربه بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. احسنت زدی تو خال …

  2. آقای عزیزپور تا آنجا که من می دانم خودت برای همین دولت تبلیغ می کردی ؟؟؟؟

  3. اقا سعید
    با عرض شرمندگی مگر این اقای عزیز پور عضو شورای اسلامی شهرمان میباشد؟؟؟؟؟

  4. اقای عزیزپور عزیز پس چرا قبلا این خدمات برای شهر انجام نمیشد؟
    شما به وظابف خود عمل کنید شاهکار کردید.به نظر من شورا فقط يه كار خوب تو اين يه سال انجام داده و اون هم انتخاب شهردار بود ه فقط همين…

  5. آقای شهروند !!!!مگر توی غار تشیریف داشتی ؟؟ ایشان از فعالان بی تبلیغ شورای شهر هستند ….

  6. آقای عزیزپور واقعا مطلب خوبی بود عضو شورا باید مستقل عمل کند و طرف مردم باید باشد نه دولت حرف های شما را قبول دارم

  7. جناب آقای مرادی باتشکر از وبسایت خوب و نیز به روز رسانی مطلوب اخبار شهرستان . من اعتقاد دارم شورای شهر و از جمله استاد عزیزپور که از پیشکسوتان فرهنگ وهنر شهر هستند انتقاد بزرگی وارد هست و اینکه اصلن اعتقادی به تبلیغات فعالیت هایشان ندارند .دوره قبل یادم هست برای لایروبی یک جوی آب در محله باغ ملی دو عددبنر سه در چهار زده شد اما این دوره اگرچه فعالیت زیربنایی و مفید داشته اند ((( مانند ایجاد زیرساخت جاده ای ،فضای سبز ، مطالعات مربوط به جانمایی پارک های جدید که در نشیریه شهرنامه ارگان خود شهرداری و شورا آمده ))کار تبلیغاتی ضعف داشته اند به نظر من این از ارزش استد عزیزپور و همراهان فکری ایشان چیزی کم نمی کند … بهر حال ایشان در سکوت خبری دارد تلاش خودش را میکند من و همه منصفان به ایشان خسته نباشید می گوییم ..((گل ملایری ))

  8. آقای همت عزیز اگر کمی از غار تشریف بیاری بیرون وسرتو مثل کبک نکنی زیز برف انوقت منظور حرف منو می فهمیدی…….
    حالا من تو غارم یا جنابعالی………

  9. اعضای محترم شورای شهرداری مسجدسلیمان از جمله ی مدیران شهری هستند که عملکرد کلی آنها از چشم مردم پنهان نیست (رجوع کنید به نظرسنجی) از برخی از ایشان حتی یک موضع شفاف و مستقل نمیتوان سراغ گرفت و برخی دیگر هنوز وظایف شورا را بدرستی نمیدانند و فکر می کنند سایر ادرات (غیر شهرداری) باید به آنها پاسخگو باشند و بعضی هم عدم همکاری دیگر نهادهارا توجیهی برای کارنامه نه چندان موفق خود بیان می کنند اما دراین میان جونان برومندی هم هستند که با پیگیری های خود جلوی حیف و میل بیت المال و تضییع حقوق مردم را گرفته و خواهند گرفت (گر چه انتخاب آقای شهردار (اگر بگذارند کار کند) از معدود اقدامات مثبت شورا میباشد امیدواریم با انتخاب رییس جدید شورا شاهد خدمات سازنده و مثبت مجموعه ی شورا و شهرداری باشیم.

  10. داریوش خان بزرگ
    مطابق قانون کلیه سازمان ها و دستنگاههای اجرایی دولت موظف به پاسخ دهی به اعضای شورا هستند و در حوزه خدمات رسانی به مردم به این نمایندگان محلی پاسخ بدهند . حالا تو قبول نداری خوب دیگه کاریش نمیشه کرد ….من آقای عزیزپور و دوسه نفر دیگر را در پیگیری های مردمی قبول دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.