• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9231
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، با حضور سرکار خانم کاوه رئیس اداره مشاوره و سلامت، سرکار خانم عزیز دوست رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و بابا احمدی […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، با حضور سرکار خانم کاوه رئیس اداره مشاوره و سلامت، سرکار خانم عزیز دوست رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و بابا احمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان و… مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان افتتاح گردید. در اين جلسه خانم یاریان کارشناس مشاوره آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیر مقدم به حضار محترم در خصوص روند اجرایی و چگونگی فعالیت مرکز مشاوره سخن گفت. در ادامه قاسمی منجزی بیان کرد: با توجه به آیات قرآن مجید در خصوص مشاوره و مشورت کردن باید به اهمیت موضوع پی برد.

وی گفت: انتظار ما از همکاران مشاوره این است که دانش و آگاهی دانش آموزان و اولیای گرامی آنان را طوری بالا ببرند که این دانش باعث به وجود آمدن یک بینش در فرد شود و این بینش به وجود آمده به صورت یک عمل و رفتار منطقی و مناسب در فرد نمایان گردد. در ادامه سرکار خانم کاوه بیان کرد: کار مشاوره یک کار سنگینی است و تلاش زیادی می خواهد، پش ما باید رسالت خود که همان انسان سازی است را به نحو احسن انجام دهیم تا خداوند از ما راضی باشد. وي پیشنهاد داد که یک اتاق فکر تشکیل دهند تا با همفکری به یک فکر خلاق برسند.وی اظهار کرد با توجه به سند تحول بنیادین رسالت کار مشاوره اهمیت بیشتری پیداکرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    آقای قاسمی واقعا کارش درسته………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.