• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
2

رد شایعه برگزاری دیدار نفت‌ مسجدسلیمان – استقلال‌ تهران در اهواز / موافقت‌ نشدن با تغییر ساعت بازی

  • کد خبر : 9223
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان با رد شایعاتی مبنی بر برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در یکی از ورزشگاه‌های غدیر یا تختی اهواز، گفت: این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عزیز صادقی اظهارکرد: برگزاری این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان با رد شایعاتی مبنی بر برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در یکی از ورزشگاه‌های غدیر یا تختی اهواز، گفت: این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عزیز صادقی اظهارکرد: برگزاری این بازی در اهواز صحت ندارد و این دیدار در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: روز گذشته (شنبه) سازمان لیگ از ما درخواست کرد که با توجه به این‌که بازی والیبال ایران ساعت 19 روز پنچ‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، ساعت بازی تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت 19 به ساعت 21 تغییر کند که ما هم در این خصوص با فرماندار مسجدسلیمان و باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت کردیم ولی موافقت نکردند.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان افزود: آن‌ها اعلام کردند که نمی‌توانیم امنیت ساعت 21 تا 23 را تامین کنیم و ما هم بلافاصله این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم و قرار شد این دیدار از ساعت 19 روز پنج‌شنبه برگزار شود و شورای تامین مسجدسلیمان هم تایید کرده است که می‌تواند این بازی را برگزار کند.

وی درباره شرایط میزیانی در مسجدسلیمان، گفت: در بازی با گسترش فولاد برق شهری جرقه‌ای زد و فیوز ورزشگاه نیز با مشکل مواجه شد که بلافاصله اکیپ سیارِ حاضر در ورزشگاه مشکل را برطرف کردند و بازی انجام شد. در کل مشکل برق و فیوزها را خود شرکت نفت برطرف کرده است و شرایط برای میزبانی بازی این هفته نیز فراهم است و تمام تمهیدات لازم از سوی استان و شهرستان مسجدسلیمان اندیشیده شده است تا بازی، آبرومندانه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. هواداران متعصب مسجدسلیمان.همه باهم یکصدا تیم رو تشویق کنیم البته اگه نتیجه نگرفتیم باید غیرتمان رانشان دهیم نگذاریم اآقای نظری با اآبرویمان بازی کند.بعدازبازی همه شعارمیدیم مدیر بی لیاقت نمیخایم نمیخایم

  2. اس اسه می پکونیمش . نفت چیکارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه .پنج شنبه چیکارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه ….هو هو MIS هو هو MIS .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.