• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

فرماندار مسجدسلیمان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از ظرفیت خوبی برای کمک به رفع مشکلات این شهرستان برخوردار است

  • کد خبر : 9205
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در دیدار هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان، علیرضا گورویی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از ظرفیت خوبی برای کمک به رفع مشکلات این شهرستان برخوردار است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، در ابتدای این دیدار که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در دیدار هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان با فرماندار این شهرستان، علیرضا گورویی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان از ظرفیت خوبی برای کمک به رفع مشکلات این شهرستان برخوردار است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه مسجدسلیمان، در ابتدای این دیدار که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و با بیان برخی از توانمندی های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اعلام آمادگی كرد این واحد دانشگاهی باتوجه به برخورداری از پتانسیل مناسب آماده همكاري در رفع برخی مشکلات موجود به مسئولین شهرستان است.

در ادامه علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم حضور دانشگاهیان حاضر در جلسه متقابلا هفته دولت را تبریک عرض نمود و گفت: اینجانب به این موضوع واقف هستم که در دانشگاه پتانسیل خوبی برای یاری رساندن به مسئولین شهرستان در راستای بهبود شرایط موجود وجود دارد و انتظار دارم در این خصوص تعامل بیشتری بین دانشگاه و ادارات به وجود آید.

فرماندار مسجدسلیمان در بخشی دیگر از صحبت هاي خود گفت: متأسفاته یکی از مهم ترین دلایل عقب ماندن مسجدسلیمان از فرآیند توسعه را می توان در مطرح کردن موضوع جابجایی این شهرستان عنوان کرد که همین موضوع باعث شد چند سالی بودجه مناسب برای این شهرستان در نظر گرفته نشود و مشکلات عدیده ای را برای مسئولین و مردم فراهم کند.

ایشان گفت: در حال حاضر با پی گیری دلسوزانه ای که از سوی مسئولین چه در گذشته و چه در حال شده است، دیگر طرح جابجایی این شهرستان به شکل قبل مطرح نیست و خوشبختانه بودجه مناسبی برای مسجدسلیمان در نظر گرفته شده و هم اینک مشکلی در خصوص بودجه وجود ندارد.

گورویی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه نه تنها در خصوص بودجه مشکلی وجود ندارد، بلکه خدا را شکر از محدود شهرستان هایی هستیم که از نیروی انسانی بسیار توانمندی مانند حاج محسن رضایی، دکتر اسماعیل جلیلی و … در سطح کشور و استان برخوردایم که هر کدام می توانند به بهترین شکل به این شهرستان کمک کنند لذا لازم است همه مسئولین از وجود این نیروهای پرتوان برای کمک به شهرستان بهره مند شوند.

فرماندار مسجدسلیمان در بخشی دیگر از صحبت خود گفت: مشکلات مسجدسلیمان را باید با تدبیر حل کرد و نباید به دنبال این موضوع باشیم که چه کسی مقصر عقب افتادگی شهرستان است؟ چون در صورت مشغول شدن به این موضوع نیروی اصلی ما تحلیل می رود و دیگر وقتی برای بهبود شرایط نداریم.

علیرضا گورریی در پایان تأکید کرد: تمام هدف ما باید خدمت به مردم و جلب رضای خدا باشد نباید هرگز برایمان مردم و گروهها با همدیگر فرق داشته باشند از تمام توانمندی افراد وابسته به هر گروهی که باشند اگربه رفع مشکلات کمک می کند و خوشنودی خداوند را به دنبال دارند باید استفاده کرد. باید مواظب باشیم که هرکدام از ما پاسخگویی اعمال خود در جهان آخرت هستیم پس مواظب باشیم که در آخرت شرمنده خدا نشویم.

DSC05436-440x330

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام خدمت فرماندار محترم مسجدسلیمان .امیدوارم با درایت و تعهد جنابعالی اینگونه شود . هدف گذاری و برنامه ریزی و ایجاد بودجه زمانی جهت انجام کارهای عقب افتاده ضروری است که انشا..با درایت شما وتیم هی کاری در ادارات و شرکتها باعث انجام کارها ی عقب افتاده شهر شوید..انشا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.