• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

نیمکت و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان نیاز به چرخش ۳۶۰ درجه ای دارد

  • کد خبر : 9199
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

هنوز فراموش نکرده ایم که در جشن صعود تیم نفت مسجدسلیمان در اولین استادیوم فوتبالی ایران بهروز مکوندی چگونه مورد تشویق هواداران قرار گرفت و همه مسئولین او را تحسین کردند و به ارزشمند بودن او اقرار کردند . اما متاسفانه در همان جشن نیز از بهروز با بی مهری و کم لطفی و در […]

هنوز فراموش نکرده ایم که در جشن صعود تیم نفت مسجدسلیمان در اولین استادیوم فوتبالی ایران بهروز مکوندی چگونه مورد تشویق هواداران قرار گرفت و همه مسئولین او را تحسین کردند و به ارزشمند بودن او اقرار کردند . اما متاسفانه در همان جشن نیز از بهروز با بی مهری و کم لطفی و در غیاب او قدردانی شد.

در آن زمان هوادار می دانست که چه کسی دلسوز تیم نفت مسجدسلیمان و شهر مسجدسلیمان می باشد و بی دلیل نبود که بهروز در میان قلب های تک تک هواداران جا داشت و دارد و خواهد داشت و هنوز هم هواداران با تعصب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتظار برگشتن بهروز مکوندی به این تیم را دارند .

اما شاید هیئت مدیره و مدیر عامل محترم و نیز سرمربی تیم نفت در جریان نیستند که در گذشته ای نچندان دور مسجدسلیمان در عرصه فوتبال در راس کشور قرار داشت و بازیکنانی همچون زنده یاد صفر ایرانپاک – زنده یاد محمد سلطانی – کورش کبیریان – ایرج کبیریان –فرهاد اقبالی – بهزاد غلامپور – همایون بهزادی را داشت.

شاید آقای باقری نیا فراموش کرده اند که علی اصغر جمالی در شهر اولینها و در استادیومی که امروز نفت در مقابل هواداران با تعصبش تحقییر می شود تور دروازه پرسپولیس را پاره کرد.

اما با تمام این تفاسیر امروز برای هواداران و جامعه ورزشی شهرستان و همه کسانی که عاشق این شهر و تیمش هستند و تعدادشان هم در جای جای این کره خاکی کم نیست سوالاتی مطرح می شود که خارج از حرفه ای گری می باشد که بی پاسخ بمانند.

در ابتدا باید به ورزشگاه با قدمت و عقبه شهید بهنام محمدی اشاره کرد و اینکه نباید هر بازیکنی در آن با لباس تیمی که متعلق به شهرستان است بدون تعصب نقش آفرینی کند.

اما آیا از ابتدا تدابیری برای اینکه بازیکنان متعصب و حرفه ای جذب این تیم شوند صورت گرفت؟

آیا مدیر عامل و هیئت مدیره تیم سرمربی تیم را چشم بسته انتخاب کردند؟

آیا سرمربی بدون در نظر گرفتن سطح تجربه . آمادگی . قدرت فنی و فیزیکی بازیکنانش را انتخاب کرده است ؟

در بعضی از مصاحبه های بعد از بازی نفت بخوبی می توان از صحبت های سرمربی نفت دریافت که برنامه ای در کار نیست و شانس با ما یار است که به عبارتی ۶ تایی نمی شویم!

در بخش دیگر باید به ظرفیت ها و استعداد های فوتبالی بومی اشاره کنیم که هیچ برنامه ای برای جذب این استعداد های در نظر گرفته نشد و این مسئله را می توان از ارنج آقای سرمربی در انتخاب بازیکنانش در ابتدا و نیز اکنون در بازیهای تیمش به خوبی لمس کرد.

اما اقای سرمربی آیا تیم نفتون و جوانان با استعداد مسجدسلیمان که موفق به قهرمانی در سوپر لیگ استان شدند هیچکدام از نظر شما قابلیت حضور در تیم نفت را نداشتند!

آیا حق محدود بازیکنان بومی شهرستان در شرایط کنونی و با وجود کمبود بازیکنان مستعد تنها نیمکت نشینی می باشد؟

حال جا دارد خدمت سرمربی محترم و دوست داشتنی نفت عرض کنیم که هواداران تیمتان از جمله بهترین هواداران و متعصب ترین هواداران در ایران هستند و این مسئله را آقای تاج در دیدار با تراکتور سازی در فصل گذشته در جام حذفی عنوان کرد.

حالا بد نیست بنشنید و با دوستان کمی تامل کنید و دریابید که علت اینهمه نارضایتی و اعتراضات هواداران در کجا خلاصه می شود.

این روزها بازار بهانه گیری هایتان نیز گرم گرم است و از اب و هوا تا بی پولی بهانه هایی هستند تا عدم نتیجه گیری را پشت آن قایم کنید.

اما یک سوال که سوال همه می باشد:

آقای باقری نیا – مدیر عامل محترم و هیئت مدیره محترم تیم نفت این وضعیت تا کی ادامه دارد!؟

خبرگزاري سپنا/حسن كريمي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.