• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان: تشكيل كميته فني يكي از راههاي برون رفت نفت از وضعيت موجود است

  • کد خبر : 9195
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از كسب نتايج ضعبف تيم نفت مسجدسليمان در تماسي با غلامعلي قاسمي رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان نظرات ايشان را در اين رابطه جويا شديم. قاسمي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پيشنهاداتي را براي برون رفت تيم فوتبال نفت مسجدسليمان از وضعيت نابسامان موجود ارائه كرده است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از كسب نتايج ضعبف تيم نفت مسجدسليمان در تماسي با غلامعلي قاسمي رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان نظرات ايشان را در اين رابطه جويا شديم. قاسمي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پيشنهاداتي را براي برون رفت تيم فوتبال نفت مسجدسليمان از وضعيت نابسامان موجود ارائه كرده است وي گفت: به اعتقاد من تيم نفت بايد کمیته فنی فوتبال از بین اساتید فوتبالی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان و پيشكسوتان فوتبال شهرستان و خوزستان به پیشنهاد هیأت فوتبال مسجدسلیمان را تشكيل بدهد که قطعاً مي تواند کمک بسزایی باشد براي برون رفت از اين مشكلات. البته رایزني های اولیه با آقای بورد ریاست منطقه نفت خوزستان انجام شده است تا معایب و محاسنات این تیم شناسایی و هر چه سریع تر مشکلات فنی برطرف گردد. قاسمي ادامه داد: آقایان صيدال سرقلي، علي قلی پور، فرهاد لاله زار، علي بارانی، عليداد منجزي افرادي هستند كه مي توانند عضوي از اين كميته باشند و به تيم كمك كنند. رييس هيدت فوتبال مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با مشكلات مالي تيم گفت: این تیم از بدو شروع تمرینات و ثبت قرار داد با توجه به این که بيشتر بازیکنان شهرستانی و از لحاظ اوضاع اقتصادي با مشكل مواجه هستند طبق قرارداد 30 درصد از مبلغ قرارداد بايد تا هقته ششم يا هفتم به بازيكنان پرداخت شود. به اعتقاد من بايد با مبلغي هر چه ناچيز بازيكنان شارژ شوند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قاسمي ادامه داد: آقایان بايد بدانند كه این تيم نفت مسجدسلیمان است نه اهواز، پس باید بقیه دوستان نیز همانند فرماندار و امام جمعه محترم، شورای تأمین، دانشگاه آزاد نماینده محترم جناب دکتر جلیلی كه برای این مهم بسيار تلاش کرده اند و مشکلات را برطرف نموده اند آن ها براي حل مشكلات ورود كنند. وي ادامه داد: از همین جا از زحمات دانشگاه آزاد اسلامي مسجدسليمان برای مکان و تهيه غذا تیم های مهمان و میزبان، یگان ویژه، خبرنگاران و نیروهای صدا و سیما و همچنین پذیرایی جلسه قبل از مسابقه تقدیر و تشکر می نماییم. رييس هيئت فوتبال مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بايد از مسئولین استانی و کشوری برای برطرف نمودن مشکلات مالی استفاده شود. ریشه اصلی مشکلات تیم نفت مشکلات مالی بازیکنان و کادر فني است. از مردم نيز خواهشمندیم تحمل شان را بالا ببرند تا انشالله مشکلات مالی حل گردد. ايشان يكي ديگر از مشكلات را فشردگی بازی ها خواند و گفت: شما تصور بفرمایید از کرج به مسجدسلیمان از مسجدسلیمان به تهران و بعد به قم و بعد به مسجدسلیمان و بعد تبریز یعنی 5 دیدار در فاصله زمانی 24 روز که واقعاً برای تیمی نوپا و تازه به لیگ راه یافته مثل نفت و مشکلات این چنینی در شهرستان واقعاً سخت است یعنی هر 5 روز یک بازی.

از مسئولین محترم تیم نفت ساکن در مسجدسلیمان نیز خواهشمندم تلاش بیشتری را برای این تیم در مسجدسلیمان در روز مسابقه انجام دهند هدف ما این است که بیشترین امتیاز را در مسجدسلیمان از میزبانی کسب نماییم و صبر و تحمل همگی دوستان و همکاران بیشتر شود.

وي گفت: اميدوارم مشكل خانه بدوشي تیم نفت از مسجدسلیمان به اهواز جهت تمرین حل شود براي اين كار بايد شاخص امنیت تیم را در مسجدسلیمان بالا ببریم… مسجدسليمان پیشینه درخشاني در فوتبال كشور دارد. باید برخوردمان با مسائل حرفه ای باشد. ما باید مشکلات تیم را شناسایی و حل کنیم تا خدايي ناكرده تيم حالت آسانسوری پيدا نكند. قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مشكلات تيم ريشه دار نفتون گفت: نکته قابل ذکر ديگر تیم فوتبال نفتون است. تيمي مردمی و ریشه كه با همت عالی نگه داری می شود. اما براي حضور در لیک 3 کشور می بایستی به اين تیم توجه بیشتری شود. از مسئولین خواهشمندیم که مسیر حرکت را برای این تیم فراهم سازند تا بتواند سیر صعودی خود را در فوتبال کشور طي نماید. جا دارد در همین جا از تلاش های آقایان بهوند،قاضي،دانش، بهادري و دیگر افراد زحمت کش تيم فوتبالتشكر و قدرداني نمايم.

حرف آخر :

از مردم و تماشاگران خواهشمندیم بازیکنان و کادر فنی فعلی را حمايت كنند تا به نتیجه دلخواه خود که کسب بیشترین امتیاز و تثبیت در لیگ برتر است دست پیدا کنیم و در نهایت از تلاش های شورای تأمین، فرماندار و نماینده محترم شهرستان دکتر جلیلی، همچنين امام جمعه محترم و دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان که بیشترین سهم همکاری را تا الان با فوتبال داشته اند کمال تشکر و سپاسگزاري مي كنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام .احسنت بر آقای قاسمی انشا..با کمی صبر و حوصله می توانیم از همین کادر فنی نتیجه بگیریم . این شاخه و ان شاخه پریدن سودی ندارد . وتعویض مربی چاره کار نیست..باید امکانات لیگ برتری در اختیار تیم باشد تا تیم نتیجه بهتری بگیرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.