• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

كار پسنديده دانشگاه آزاد مسجدسليمان در تقدير از دكتر اميدوار رضايي و دكتر اسماعيل جليلي

  • کد خبر : 9130
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

يكي از كاربران سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نام سيد محمد مراد موسوي مطلب و عكسي را برايمان ارسال نمود كه با يك نگاه جديد به بنر دانشگاه آزاد خواهان همدلي ميان مسئولين شهرستان براي حل مشكلات مسجدسليمان و خصوصاً تيم فوتبال نفت مسجدسليمان شد. تشكر از دكتر اميدوار رضايي و دكتر اسماعيل […]

يكي از كاربران سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نام سيد محمد مراد موسوي مطلب و عكسي را برايمان ارسال نمود كه با يك نگاه جديد به بنر دانشگاه آزاد خواهان همدلي ميان مسئولين شهرستان براي حل مشكلات مسجدسليمان و خصوصاً تيم فوتبال نفت مسجدسليمان شد. تشكر از دكتر اميدوار رضايي و دكتر اسماعيل جليلي در يك بنر به خاطر تصويب قطعي كارشناسي ارشد رشته ي حسابداري دانشگاه آزاد مسجدسليمان و اين كه وحدت ميان نخبگان ما مي تواند به پيشرفت اين شهر كمك كند نگاهي بود كه اين كاربر گرامي از اين بنر داشته است. متن ارسالي را مي خوانيد:

روز گذشته از خيابان كه مي گذشتم چشمم به بنري افتاد كه نظرم را خيلي جلب كرد. به اعتقاد من صداي وفاق و همدلي از مهد علم و انديشه سر برآورد. چقدر متواضعانه و منصفانه و مستقل از تلاش هاي عزيزان شهرمان در قبال كوشش و همت بلندشان در جهت سربلندي و اعتلاي دانشگاه آزاد اسلامي، ساده و بي ريا تقدير و تشكر به عمل آمد.

بزرگان، ما هم متشكريم، خوب است همه ببينيم كه هرگاه نخبگان و بزرگان ما كنار يكديگر قرار مي گيرند چه كارهاي بزرگي انجام مي دهند.

حرف ديگر:

آيا از اين الگو نمي شود در خصوص ورزش شهرمان، تيم نفت مان هم استفاده كنيم. اگر نماينده محترم شهرستان جناب دكتر جليلي، امام جمعه محترم حجت الاسلام اميني، مهندس گوروئي فرماندار محترم، سردار سرافرازمان حاج محسن رضايي و پروفسور اميدوار رضايي و … اگر در كنار هم براي اعتلاي مسجدسليمان و براي كمك به تيم نفت محبوب مان دست به دست هم بدهند قطعاً مي توانند به حل مشكلات عديده مسجدسليمان و تيم فوتبال نفت كمك كنند.

DSC_0086 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. درود.. همدلي ميان مسئولين بايد از يك جايي شروع بشه. نوع نگاه نگاه جالبي ست

  2. بنظرم یکی از اداراتی که بدون حاشیه در حال انجام برنامه های توسعه ای خود می باشد دانشگاه آزاده.
    جناب فرماندار جای رئیس دانشگاه جناب دکتر شهبازی در مدیران نمونه شهر خالی بود.
    تصویب دو رشته کارشناسی ارشد در طی این مدت بهونه خوبی برای تشکر از زحمات رئیس وکارمندان دانشگاه بود……

  3. درود بر استاد شهبازي. من در بعضي از سايت ها و مصاحبه هاي ايشان ديدم كه ايشان هميشه به دنبال ايجاد وحدت بودند. به نظرمن بايد از حركت هاي اينچنيني حمايت كرد. واقعا ما نخبگاني در تهران و ديگر شهرستان ها داريم كه اگر دست به دست هم بدهند مي توانيم بسياري از مشكلات را برطرف سازيم.

  4. قدرشناسی از زحمات افراد موثر در تصویب این رشته های جدید مطمئنا باعث دلگرم شدن آنها برای حمایت از تصویب رشته های وبرنامه های دیگر هم خواهد شد.نوع نگاه مسئولین دانشگاه به این دو مسئول صاحب نفوذ جالب وحرفه ای است.پیشنهادمیکنم دیگر مسئولین در صورت حمایت افراد از انجام برنامه هائی که باعث توسعه شهر می شود منصفانه مطالب رامنعکس کنند.

  5. انصافاً يكي از سالم ترين مديران شهرستان دكتر شهبازي است كه به هيچ وجه دنبال حاشيه نيست…

  6. دانشگاه آزاد بعد از آمدن دكتر شهبازي به يك مكان كاملا فرهنگي تبديل شد

  7. دکترشهبازی ازهمکلاسیان دوره تربیت معلم من بود از همان ابتدا دانشجوی نمونه ی علمی واخلاقی بود

  8. با سلام
    یکی از خصوصیات نیک و پسندیده دکتر شهبازی افتادگی و تلاش برای وحدت وهمدلی در این شهر است جا دارد که ما همیشه به نیکی از چنین افرادی یاد کنیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.