• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

ورود خودروهای اروند به تمام نقاط خوزستان آزاد شد

  • کد خبر : 9067
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۶:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: ورود خودروهای پلاک اروند به تمام نقاط این استان آزاد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی امروز اظهار کرد: ورود خودروهای پلاک اروند به تمام نقاط استان خوزستان، آزاد اعلام شد. وی اضافه کرد: این مهم به تصمیم دولت یازدهم بوده و با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استاندار خوزستان گفت: ورود خودروهای پلاک اروند به تمام نقاط این استان آزاد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالحسن مقتدایی امروز اظهار کرد: ورود خودروهای پلاک اروند به تمام نقاط استان خوزستان، آزاد اعلام شد.

وی اضافه کرد: این مهم به تصمیم دولت یازدهم بوده و با ابلاغیه به استانداری عملاً اجرایی شده است. استاندار خوزستان تصریح کرد: از این پس هیچ مشکلی برای تردد و ورود خودروهای پلاک اروند به نقاط مختلف استان وجود نخواهد داشت. این خبر برای هم استانی‌ها خوشایند بوده و همه خوزستانی‌ها از این پس می‌توانند از این مصوبه بهره‌مند شوند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. به جاش میخواهند از نمایندگان خوزستان امتیاز بگیرند و با افتتاح تونل بهشت آباد(تونل سوم) آب کارون رو به زاینده رود بریزند! 
    که چی بشه؟! که اون آب آبادانی بشه واسه کشاورزهای استان خشک اصفهان و حق آبه خوزستان از کارون باز هم کمتر بشه و کشاورزی در خوزستان تضعیف بشه، آب شهرهای جنوب خوزستان شورتر بشه، نخلستان ها مثل بقیه سال های گذشته شور بشه و درختا و زمین شور و خشک، تالالب های خوزستان خشک شه، گرد و خاک ها بیشتر بشه و … .
    نه، زیاد خوشحال نباشد عزیزان.

  2. تشکر از استاندار دلسوز وتلاشگر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.