• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

محمد نظری: نفت از مسجدسلیمان استخراج می‌شود اما برای این شهر هیچ هزینه‌ای انجام نمی‌شود

  • کد خبر : 8982
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از مشکلات مالی باشگاهش پرده برداشت و گفت: حتی یک ریال هم از وزارت نفت دریافتی نداشتیم. محمدرضا نظری، درباره بازی تیمش برابر صبای قم، اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و می‌توانست پیروز میدان باشد اما متاسفانه ما مهاجم تمام کننده خوب […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از مشکلات مالی باشگاهش پرده برداشت و گفت: حتی یک ریال هم از وزارت نفت دریافتی نداشتیم. محمدرضا نظری، درباره بازی تیمش برابر صبای قم، اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و می‌توانست پیروز میدان باشد اما متاسفانه ما مهاجم تمام کننده خوب نداریم. وی افزود: در اکثر دقایق، کنترل بازی در اختیار تیم ما بود و حتی در 20 دقیقه‌ آخر نیز فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردیم. البته به خاطر حملات همه جانبه‌ای انجام دادیم، روی چند صحنه هم حریف ضد حمله زد و فرصت گلزنی به دست آورد. آنهایی که بازی ما را دیدند بر این باورند که تیم ما مستحق شکست نبود.

نظری به داور بازی اشاره کرد و گفت: دوست ندارم درباره عملکرد داور صحبت کنم. اما به هر حال بعضی تصمیم‌های داور اشتباه بود. اشتباه‌های داوری در جام جهانی هم وجود داشت و به نظرم طبیعی است. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و اظهار کرد: در حالی که هفته‌ چهارم لیگ را پشت سر گذاشتیم، هنوز نتوانستیم حتی یک ریال به بازیکنانمان پرداختی داشته باشیم. این موضوع کار را برای ما سخت کرده است. مسئولان محترم وزارت نفت علی‌رغم قول‌هایی که داده بودند، یک ریال هم به باشگاه کمک نکردند. تیم ما هواداران خونگرم و زیادی دارد اما متاسفانه مسئولان به این تیم شهرستانی اهمیتی نمی‌دهند. مسجدسلیمان بر گردن فوتبال و صنعت نفت ایران حق دارد اما کسی این شهر را نمی بیند. نفت از مسجدسلیمان استخراج می‌شود اما برای این شهر هیچ هزینه‌ای انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: مشکلات مالی ما زیاد است و مجبور هستیم تمام هزینه‌های جاری باشگاه را به طور اعتباری انجام دهیم اما تا کی می‌خواهیم با این روش تیم را اداره کنیم؟ نظری اضافه کرد:با وجود همه این مشکلات بازیکنانمان با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند و در بازی‌های گذشته نشان دادند که یک تیم هستند. امیدوارم مسئولان محترم وزارت نفت به وعده‌ها و قو‌ل‌های خود عمل کنند تا مشکلات ما برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اگر استعفا بدید آ
    نوقت دست مسولین رو میشه و مردم با اونا طرف میشن .لطفا برای احقاق حق مردم استعفابدید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.