• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

اولین دوره آموزش مقدماتی ویژه کارکنان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 8938
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دوره آموزش مقدماتی ویژه کارکنان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حضور مربیان با تجربه سازمان آتش نشانی اهواز از روز دوشنبه 93/5/27 لغایت چهارشنبه 93/5/29 در شهر مسجدسلیمان برگزار می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد زراسوندي عليپور مدير عامل سازمان آتشنشاني شهرداري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دوره آموزش مقدماتی ویژه کارکنان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان با حضور مربیان با تجربه سازمان آتش نشانی اهواز از روز دوشنبه 93/5/27 لغایت چهارشنبه 93/5/29 در شهر مسجدسلیمان برگزار می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد زراسوندي عليپور مدير عامل سازمان آتشنشاني شهرداري مسجدسليمان با اعلام اين خبر به خبرنگار ما گفت:

در سرفصل آموزش های مذکور در زمینه های اصول پیشگیری از حوادث، تئوری حریق، خاموش کننده های دستی، دستگاههای تنفسی، آموزش نردبان، پرتاب لوله (هوز ریل)، ابزار شناسی، پمپ های هیدرولیک، اصول آبرسانی، کف و کف سازها جمعاً به میزان 40 ساعت در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان به صورت تئوری و عملی جهت حفظ و انسجام و آمادگی نیروهای این سازمان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. سلام. تابحال فکر می کردم کسانی که آتشنشانی کار می کنند قبل از حضور آموزش های لازم می بینند ولی اینطور که آقای زراسوندی علیپور میگه تازه میخان یادشون بدن

  2. وای بر ما پس تا حالا این شهرداری چکار میکرد ؟ نمیتونست دوره برگزار کنه ؟ ماشاالله به این شورا و شهرداری 

  3. پیشنهاد میدم با این نابلدی آتشنشانی شهرداری آتشنشانی شرکت وارد عمل بشه تا اینا خوب یاد بگیرن محل آموزشون هم تو اداره آموزش ماست تتنم لرزید وقتی خوندم اولین دوره آموزشی پس اینا تا بحال شانسی جون مردم نجات میدادن….

  4. در تابستان سال گذشته خانه من دچار حریق شد متاسفانه همه وسایلم سوخت حالا میفهمم چرا اتش نشانی نتونست کاری بکنه چون از افراد دوره ندیده اسفاده شده شک نکنید از شهرداری به دادگاه شکایت میکنم و طلب خسارت میکنم. امام جمعه محترم این هم وضعیت شهر ما

  5. با سلام
    واقعا متاسفم که با دادن این خبر و دادن اطلاعات غلط موجب ناراحتی و نگرانی همشهریان عزیز از بابت آتشنشانی شهرداری گردید مسلما فقط طی سال گذشته سه دوره آموزشی ایمنی و آتشنشانی با همکاری هلال احمر مسجدسلیمان در این اداره برگزار شده و مستندات آن موجود میباشد .
    نقدی پور مسئول اسبق آتشنشانی مسجدسلیمان.

  6. از اینکه هر مسوولی در حد بضاعت و توان خود برای مجمو عه اش تلاش نماید سپاسگزارم ولی از انصاف دور نگردیم با تشکیل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان در دوره مدیریت آقای زراسوند اقدامات بسیار شایسته ای در این مدت انجام گردیده و برنامه های اساسی در تمامی حوزه های اداری ، نیروی انسانی و تجهیزاتی در دست پیگیری است و همانطور که در خبر اشاره گردید مباحثی که در این دوره آموزش داده هیچکدام تا کنون در تمام چند سال گذشته به نیروها آموزش داده نشده و مباحث آموزش داده شده توسط هلال احمر در مورد امداد و نجات بوده و نه آموزش آتش نشانی (کنترل و مهار آتش و وظایف مامور آتش نشان در حوادث آتش سوزی و …)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.