• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

سایت خبری تحلیلی بونگ نیوز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 8891
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان حوزه جغرافیایی زاگرس بنا بر دغدغه ها و احساس مسئولیتی که نسبت به منطقه زاگرس و مشکلات و مسائل عدیده این منطقه محروم دارند، رسانه خبری تحلیلی زاگرس (بونگ نیوز) را جهت انعکاس صدای مردم این منطقه راه اندازی نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان حوزه جغرافیایی زاگرس بنا بر دغدغه ها و احساس مسئولیتی که نسبت به منطقه زاگرس و مشکلات و مسائل عدیده این منطقه محروم دارند، رسانه خبری تحلیلی زاگرس (بونگ نیوز) را جهت انعکاس صدای مردم این منطقه راه اندازی نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در متن اطلاعیه شروع به کار این سایت خبری تحلیلی آمده است:

از آنجایی که سالیان سال منطقه جغرافیایی زاگرس و مردمان آن و به ویژه قوم بزرگ لر در محرومیت و مظلومیت به سر می برند و این منطقه علی رغم حجم عظیم منابع خدادادی از جمله نفت و گاز نسبت به دیگر نقاط جغرافیایی ایران از عدم توسعه و تخصیص بهینه منابع و امکانات رنج می برد،به همین جهت رشد و توسعه کمی و کیفی رسانه ها و سایت های مستقل خبری محلی که بتوانند این محرومیت ها،مظلومیت ها، نابرابری ها و عدم توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی-اجتماعی را انعکاس دهند، ضروری و لازم است.

لذا از تمامی عزیزانی که خواهان محرومیت زدایی از این منطقه و پیشبرد توسعه همه جانبه آن هستند،تقاضا داریم که سوژه های مربوط به معضلات و مسائل حوزه زاگرس را با ما در میان بگذارند و گروه خبری بونگ با اشتیاق وافری از پیشنهادات،انتقادات و سوژه های خبری شما عزیزان و دلسوزان استقبال خواهد نمود.

در نهایت لازم به یادآوری است که سایت خبری-تحلیلی بونگ نیوز با آدرس اینترنتی www.bongnews.ir به عنوان زیر مجموعه گروه رسانه های اینترنتی بونگ، وابسته به هیچ گروه، نهاد و یا شخص خاصی نیست و تنها وابسته به ذهن مطالبه گر و دغدغه های ذهنی جمعی از دانشجویان مستقل منطقه زاگرس می باشد.

ارسال خبر/ امين كاشاني بيرگاني

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام و تبریک .انشا…بتوانید ازاین طریق حقوقی که طی سالیان گذشته از مردمان منطقه ضایع شده است را باز پس گرفته رفته و یک رفتار منطقی از یک شهروند مطالبه گر را برای مردم منطقه ایجاد کنید تا بشودحکومت عدل علی (ع)را پایه ریزی کرده تابازهم عدالت و مهربانی از کوههای زاگرس به همه جا پراکنده و همه گیر شود.انشا..(با تشکر از اطلاع رسانی سایت وزین باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.