• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان انجام شد

  • کد خبر : 8878
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جلسه توديع و معارفه روسای قدیم و جدید روابط عمومی و در جمع مدیران و روسای ادارات این شرکت گفت : روابط عمومی ها دارای وظایفی خطیر و با اهمیت در رسیدن به اهداف و تعالی سازمان ها بر عهده دارند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جلسه توديع و معارفه روسای قدیم و جدید روابط عمومی و در جمع مدیران و روسای ادارات این شرکت گفت : روابط عمومی ها دارای وظایفی خطیر و با اهمیت در رسیدن به اهداف و تعالی سازمان ها بر عهده دارند . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این مطلب افزود: روابط عمومی ها با نمایش فعالیت های سازمان متبوع و تنظیم روابط اداری شایسته و تعامل با سایر سازمان های دولتی و غیر دولتی می توانند منجر به کاهش حساسیت ها و افزایش رضایت مندی عمومی از سازمان متبوعشان گردند. وی افزود : شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با فعالیت در گستره ی عملیاتی 27000کیلومتر مربعو در حوزه جغرافیایی 13 شهر و شهرستان فعالیت می کند که لزوم هماهنگی و برقراری ارتباط شایسته با فرمانداری ها و دوایر دولتی این شهرها بر حساسیت و ظرافت کار روابط عمومی می افزاید .

وی با بیان این که فعالیت در حوزه های متفاوت و غیر ذاتی مختلف همچون ورزش و فرهنگ موجبات افزایش سطح ارتباطات اداری این شرکت شده است خاطر نشان ساخت: روابط عمومی به عنوان درگاه ارتباطی و ورودی و خروجی ارتباطات این شرکت می بایست از این موقعیت ممتاز در جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان و اجتماع بیشتر بهره ببرد.

مهندس پیرامون ادامه داد: انتصاب رئیس جدید به منزله نفی قابلیت ها و توانمندی افراد نیست بلکه هدف از آن بهره مندی از توانمندی سایر پرسنل این شرکت به منظور چابکی و تعالی روز افزون سازمان است و به شخصه به توانمندی هر دو رئیس قدیم و جدید این اداره اعتقاد و اعتراف دارم. در پایان این مراسم، آقای ابوذر شجاعی برجوئی به عنوان رئیس جدید اداره روابط عمومی این شرکت معرفی و از زحمات آقای شمس جواب ور تقدیر به عمل آمد.

Picture 944

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.