• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

حجت الاسلام اميني: امیدواریم که دولت بدون ملاحظه کاری بسته ضد تورمي رييس جمهور را اجرائی نماید

  • کد خبر : 8873
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به در پیش بودن مناسبت هفته مساجد و روز جهانی مسجد گفت: مساجد نقش کلیدی در عمران و آبادانی و آرامش جامعه در مذهب ما دارند. مسجد دانشگاه و کانون تجمع مسلمانان است. جمهوری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به در پیش بودن مناسبت هفته مساجد و روز جهانی مسجد گفت: مساجد نقش کلیدی در عمران و آبادانی و آرامش جامعه در مذهب ما دارند. مسجد دانشگاه و کانون تجمع مسلمانان است. جمهوری اسلامی ایران در دنیا به مسجد غنا داد و در این برهه از زمان که اسلام ار طرق گوناگون در خطر است مساجد می توانند منشاء اتحاد جهانی مسلمانان باشند. ایشان ادامه دادند: در منطقه خودمان باید تشکر کنیم از هیئت امناء مساجد که طی این چند ساله با محوریت روحانیت جوان بر آمده از حوزه علمیه مسجدسلیمان کارهای خوبی انجام داده اند و حقیقتاًنباید منکر شد که بخشی از این امید و اعتماد و پیشرفتی که در منطقه بختیاری ایجاد شده برآمده از رویکرد به مسجد است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به هفته دولت گفت: گرامی مي داریم یاد و نام شهیدان رجائی و باهنر را که به دست منافقین به شهادت رسیدند. در تیرماه همان سال نيز آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از مسئولین نظام را از دست داده بودیم. بعد از اين اتفاقات امام به میدان آمد، دل ها را به دست گرفت و فرمود: اگر رجائی نیست خدا که هست… شما در زمان کنونی می بینید در عراق زمانی که نتوانستند نخست وزیر تعيين کنند همه در اظطراب بودند. می رفت که بین شیعیان اختلاف شدید به وجود آيد که با دخالت آیت الله سیستانی به خیرگذشت و نخست وزیر شیعه ای تعین شد. شما ببینيد که نبود یک نخست وزیر داشت یک کشور را متلاشی و به نابودی می کشاند…

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند: دولتمردان ما سلیقه به خرج داده اند و زمان شهادت رجائی و باهنر را به عنوان هفته دولت گذاشته اند. به همین منظور شهادت این دو بزرگوار را گرامی می داریم و با تبریک هفته دولت به همه مجموعه دولت خسته نباشید می گوئیم. ایشان ادامه دادند: ارائه بسته ضد تورمی از طرف رئیس جمهور در این هفته بسیار مهم است و ما امیدواریم که دولت بدون ملاحظه کاری این بسته را اجرائی نماید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه خطبه های نماز جمعه مسجدسلیمان عنوان داشتند که امروز ما در خطر هستیم. خطر ماهواره ها بسیار جدی است. در همین رابطه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار ممنون هستیم که در مبارزه مثبت با ماهواره یعنی با روشنگری تلاش در رفع این خطر را دارند و ما امیدواریم که صدا و سیما، سایت ها، نخبگان و صاحبان تریبون، علما، دانشگاهیان و خصوصاً معلمین در آغاز سال تحصیلی همه همت خود را به میدان بیاورند و بحث ماهواره را که منشاء بی اخلاقی و فروپاشی خانواده ها است را به سرانجام برسانیم و رویه غلط امروز را اصلاح کنیم.

حجت السلام امینی در ادامه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشورمان گفتند: یاد می کنیم از آزادگان سرافراز، صبور و با استقامت کشورمان که در سیاه چال های مخوف و ترسناک زیر شکنجه حزب بعث عراق به سر بردند. من به این آزادگان در سراسر کشورمان درود و مرحبا می فرستم. آزادگان خوب و عزیزی که از سیزده ساله تا هفتاد و پنج ساله کنار هم بودند در زندان های فرعون عراق. ما نباید بگذاریم این ذخایر در شهر، استان و کشورمان از دست بروند. همین ذخایر الگو غزه شدند و امروز می بینید که پوزه اسرائیل بدبخت رو سیاه به خاک مذلت مالیده شده است. ایشان ادامه دادند: در همین رابطه رهبری معظم فرموده اند: ما الگوی مظلومان غزه بودیم و حال ما باید آن ها را الگوی خود قرار دهیم و از تحریم نترسیم. به خودمان تکیه کنیم و با محوریت اقتصاد مقاومتی بر مشکلات فائق بیائیم و تورم را مهار کنیم. بیکاری را ریشه کن کنیم تا امید در جوانان مان جوانه بزند و انشاالله ایران اسلامی را بیش از بیش به عنوان یک الگوی سازنده و پیشرفته اسلامی به دنیا ارائه دهیم و انشاالله با دعای شما مردم بزرگوار به این مقاطع خواهیم رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.