• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

سعيد سالارزاده: هنوز بازیکنان در حال و هوای لیگ یک هستند

  • کد خبر : 8859
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سعيد سالارزادهگفت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و کم تجربه هستیم ، هنوز بازیکنان با جو لیگ برتر انس نگرفته اند و در حال و هوای لیگ یک هستند که انشالله کم کم از آن حال و هوا بیرون آمده و تیممان پخته تر شود. به گزلرش سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سعيد سالارزادهگفت: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و کم تجربه هستیم ، هنوز بازیکنان با جو لیگ برتر انس نگرفته اند و در حال و هوای لیگ یک هستند که انشالله کم کم از آن حال و هوا بیرون آمده و تیممان پخته تر شود. به گزلرش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي گفت: ما به خاطر کم تجربگی در بازی قبل از سه شوت باختیم که فکر میکنم یک اتفاق کم نظیر در فوتبال باشد،البته در آن بازی بد بودیم و نبود تماشاگران هم تاثیر داشت.

دفاع نفت مسجدسلیمان درباره بازی با پیکان و ستاره های میلیاردی پیکان گفت:در بازی با پیکان تیم ما خوب موقعیت سازی کرد اما در زدن توپ های آخر استرس داشتیم مطمئن باشید تیم ما با هوادارانش حرف های زیادی برای گفتن دارد. ستاره داشتن دلیل بر موفقیت نیست ، مس کرمان و استیل آذین هم ستاره داشتند، تمام 11 نفر ما خوب هستند .

سالارزاده در ادامه گفت: از سه بازی قبل، در دو بازی از من آزمایش دوپینگ گرفتند و این برای من بسیار جالب بود. وی درباره بازی بعد مقابل صبا گفت: امیدواریم با این بازی که از خود نشان دادیم، در بازی بعد به پیروزی برسیم تا هم هواداران خوشحال شوند و هم بچه ها به خودباوری برسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.