• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

باقري‌نيا: 7 بازيکن ما ليگ يکي بودند

  • کد خبر : 8826
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقری‌نیا پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا به علت عدم حضورم در کنفرانس روز گذشته عذرخواهی می‌کنم متاسفانه به دلیل تاخیر پرواز ما ساعت 15 و 30 دقیقه در فرودگاه تهران نشست و امیدوارم این اتفاق مجددا تکرار نشود. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقری‌نیا پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا به علت عدم حضورم در کنفرانس روز گذشته عذرخواهی می‌کنم متاسفانه به دلیل تاخیر پرواز ما ساعت 15 و 30 دقیقه در فرودگاه تهران نشست و امیدوارم این اتفاق مجددا تکرار نشود.

وی در مورد بازی گفت: پیکان تیم پرمهره و با تجربه‌ای است، 7 بازیکن ما امروز در حالی به میدان رفته بودند که تجربه لیگ دست اولی هستند و از سال گذشته به تیم اضافه شده‌اند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: آمده بودیم تا از دروازه خود محافظت کنیم و در ضدحمله از نقاط ضعف پیکان استفاده کرده و به گل برسیم این کار را هم انجام دادیم. در چند دیدار اخیر موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم که اگر از آن ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم حداقل 3 امتیاز این بازی را ازآن خود کنیم امیدوارم در بازی‌های آینده این مشکل حل شود.

وی در مورد درگیری در تمرینات و جابه‌جایی این تیم به اهواز گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته، ما به علت فشردگی لیگ تمرینات را به اهواز بردیم تا از امکانات بهتری هم استفاده کنیم و مسافت مسجدسلیمان تا اهواز که 160 کیلومتر است را سپری نکنیم. خوشبختانه همه‌چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد.

باقری‌نیا در پاسخ به سوالي مبنی بر این که مسئولان پیکان معتقد بودند بازیکنان تیمش وقت‌کشی کرده‌اند گفت: در نیمه اول داور فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفت و در نیمه دوم هم 5 دقیقه. وقت تلف شده‌ای در بازی نداشتیم به جز یک مورد مسئله خاص دیگری ندیده‌ام که بخواهد بازیکن خود را بی‌مورد به زمین انداخته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.