• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان: پتروشيمي و آلومينيوم را با هم مي خواهيم

  • کد خبر : 8795
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۳۱

وي افتتاح پروژه هاي عمراني، نمايشگاه دستاوردهاي دولت، انتخاب كارمندان نمونه ادارات، ملاقات با خانواده هاي شهدا را از برنامه هاي هفته دولت در شهرستان خواند و از مديران دستگاههاي خدمت رسان خواست در اين هفته به مردم خدمات رايگاه ارائه دهند. وي در بخش ديگري از سخنان خود از دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست مشكلاتشان […]

وي افتتاح پروژه هاي عمراني، نمايشگاه دستاوردهاي دولت، انتخاب كارمندان نمونه ادارات، ملاقات با خانواده هاي شهدا را از برنامه هاي هفته دولت در شهرستان خواند و از مديران دستگاههاي خدمت رسان خواست در اين هفته به مردم خدمات رايگاه ارائه دهند. وي در بخش ديگري از سخنان خود از دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست مشكلاتشان را با هم حل و به هيچ وجه مشكلاتشان را به دادگاه نكشانند و در صورتي كه نتوانند مشكلات خود را حل و فصل كنند آن را به فرمانداري ارجاع دهند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندي گوروئي فرماندار مسجدسليمان در جلسه شوراي اداري اين شهرستان در سخناني از مديران شهرستان خواست در هفته دولت تلاش ها و عملكرد دولت را منعكس و به مردم ارائه دهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي افتتاح پروژه هاي عمراني، نمايشگاه دستاوردهاي دولت، انتخاب كارمندان نمونه ادارات، ملاقات با خانواده هاي شهدا را از برنامه هاي هفته دولت در شهرستان خواند و از مديران دستگاههاي خدمت رسان خواست در اين هفته به مردم خدمات رايگاه ارائه دهند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از دستگاههاي اجرايي شهرستان خواست مشكلاتشان را با هم حل و به هيچ وجه مشكلاتشان را به دادگاه نكشانند و در صورتي كه نتوانند مشكلات خود را حل و فصل كنند آن را به فرمانداري ارجاع دهند. رييس شوراي اداري مسجدسليمان همچنين از مسئولين شهرستان خواست كالاهاي مورد نياز خود را در صورتي كه در استان موجود باشد را بايد از همين استان خريداري نمايند و ادامه داد:

جناب دكتر مقتدايي استاندار محترم خوزستان دستور اكيد داده است براي حمايت از توليدات داخلي كالاهاي مورد نياز از درون استان خريداري شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عليرضا گوروئي در بخش ديگري از سخنان خود به بيمارستان نيمه كاره نفت اشاره كرد و گفت:

در صحبتي كه با مهندس بورد مدير عامل محترم مناطق نفتخيز جنوب داشتم ايشان قول مساعد دادند كه تكميل اين بيمارستان را در اولويت پروژه هاي نفت قرار بدهند. وي از مهندس پيرامون خواست كه با توجه به قول مهندس بورد اين مسئله را تا نهايي شدن پيگيري نمايد. ايشان همچنين در ارتباط با مناطق آلوده به نفت و گاز نيز گفتند: به لطف خداوند و تلاش هايي كه شد 310 واحد واگذار شد و از دستگاههاي خدمت رسان مثل شهرداري، سازمان هاي آب، گاز، برق و مخابرات خواست سريعاً مشكلات آن منطقه را در اولويت قرار داده و برطرف سازند. ايشان در ارتباط با بحث پتروشيمي و آلومينيوم نيز گفتند: ما پتروشيمي و آلومينيوم را با هم مي خواهيم و مردم به هيچ و جه راضي نمي شوند كه از يكي از آن ها چشم پوشي كنند.

فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود خطاب به مديران شهرستان گفت: مديران بايد در چارچوب سياست هاي دولت گام بردارند. سياست هاي دولت ابلاغ شده و كاملاً مشخص است. سياست دولت، سياست اعتدال و در اجرا كار كارشناسي و متعهدانه است. افراد دولت تدبير و اميد بايد افراد متعهد و به شئونات اخلاقي و كاري پايبند باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. خوبه این همه که به فکر ساخت بیمارستان هستیم به فکر ساخت قبرستان های جدید هم باشیم قبرستونامون پر شدن.اطراف پلها و رودخونه ها (رود بختیاری«کارون» و دریاچه تفریحی تمبی) هم فنس بکشید آمار خودکشی پایین بیاد.

  2. آیا می دانید مشکل آلودگی محیط زیست شهر آسماری به همین راحتی حل شد. هوا هم پاک و بهاری شده دیگه نیازی به زدن عینک دودی نیست. چشمها رو باید شست و عینکی دیگر زد.
    پیشنهاد می دهم حتما از چشمه آب گرم گلگیر بازدید نمایید. …
    نکته خیلی جالب اینه ((مدیران باید در چارچوب سیاست های دولت گام بردارند. سیاست های دولت ابلاغ شده و کاملاً مشخص است. سیاست دولت، سیاست اعتدال و در اجرا کار کارشناسی و متعهدانه است. افراد دولت تدبیر و امید باید افراد متعهد و به شئونات اخلاقی و کاری پایبند باشند.))

  3. شنیدم یخ مصرفی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شوشتر هست اینهم ابتکار استثنایی و وِیژه این اداره محترم هست دیگه.

  4. خب آقای فرماندار عزیز این دولت چه سیاستهایی برای مردم این شهر داره؟
    بگید ما هم بدونیم مردم که غریبه نیستند.

  5. باسلام خدمت فرماندار محترم . لطفا بیمارستان شرکت نفت (که فقط 10درصد کارش انجام شده)را پیگیری کنید تا انجام گیرد . ما قبلا از این وعده ها خیلی شنیدیم . انشا ..شما با بقیه فرق دارید.با کمال تشکر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.