• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

زنگها برای تیم نفت مسجدسلیمان به صدا در آمده اند!

  • کد خبر : 8695
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق مرادی: دومین بازی و اولین میزبانی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر درحالی باشکست سنگین سه برصفر به سود تیم پدیده خراسان به پایان رسید که بسیاری از مردم انتظار این نتیجه را حداقل در یک بازی خانگی نداشتند. این شکست دلیل خوبی بودتا در این نوشتار به آسیب شناسی برخی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ صادق مرادی: دومین بازی و اولین میزبانی نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر درحالی باشکست سنگین سه برصفر به سود تیم پدیده خراسان به پایان رسید که بسیاری از مردم انتظار این نتیجه را حداقل در یک بازی خانگی نداشتند.

این شکست دلیل خوبی بودتا در این نوشتار به آسیب شناسی برخی رفتارهای مدیران وکادر فنی تیم نفت پرداخته واز این رهگذرزمینه را برای حضور پرقدرت تیم مردمی نفت فراهم سازیم.

همان گونه که در خبرگزاریها و نشریات مکررا به آن اشاره وسند افتخاری برای مدیران نفت عنوان شده ،این است که تیم نفت مسجدسلیمان باکمترین هزینه بسته شده و بازیکنان این تیم کمترین دستمزدها را دریافت می کنند.

اما سوالی که پیش می آید این است که آیا خست و تنگ چشمی برای تیمی که این همه هوادار دارد می تواند یک افتخار باشد و آیا این امر زمینه سازی برای سقوط این تیم به لیگ یک نیست؟

آیا اینگونه نیست که قریب به اتفاق تیم های بزرگ درفصل نقل وانتقالات بیشترین مبالغ رابرای جذب بهترین بازیکنان می پردازند؟

آیا اصولا تیمی که به ثروتمندترین وزارتخانه کشور وابسته است دلیلی برای صرفه جویی به قیمت سقوط به لیگ پایین تر رادارد؟

مطلب دیگر این که مدیران نفت در خصوص انتخاب هیات مدیره به قول خودشان به همه چیز از جمله نفوذ سیاسی، نفوذ اقتصادی و… افراد عضو توجه کرده و عنوان نموده اند که هر فرد رابه دلیل کارکردی که برای تیم دارد انتخاب کرده انداما روشن است با عدم انتخاب یک نفر از ساکنین بومی ومقبول الوجه مسجدسلیمانی به عنوان عضو هیات مدیره باعث شده اند تا شکاف بین هیات مدیره غیر بومی با هواداران و شهروندان مسحدسلیمانی به خوبی پر نشود.به بیان دیگر وجود یک مسجدسلیمانی در هیات مدیره میتوانست کفه ترازوی حمایت هواداران را از تیم نفت سنگین تر کند.وقدرت مانور آنها را برای اتخاذ تصمیمات مناسب فراهم آورد.همانگونه که در فصل قبل این امر متیازی چشمگیر برای تیم نفت به حساب می آمد.

اما نکته مهم دیگر بحث عدم جذب بازیکنان مطرح مسجدسلیمانی شاغل در سایر تیم های لیگ برتر است.بازیکنانی چون میلاد میداودی و مربیانی مانندبهزاد غلامپور و…

هرچند به زعم بنده موضوع اظهار تمایل میداودی با حداقل قیمت در تیم نفت جنجالی بیش نبود واین بازیکن حتی با مبالغ بالا هم حاضر به حضور درشهرخودش نمی شد وشاهد این ماجرا این که این بازیکن جز اولین بازیکنانی بود که تیم خود را انتخاب کرد وبا سایپا قردادامضا کرد اما اظهار نظر کادر فنی تیم نفت در توجیه عدم دعوت از میداودی این بود که میداودی اصلا در خصوص تمایل به حضوردر تیم نفت با کسی از کادر وهیات مدیره نفت تماس نگرفته است!

حال این سوال از کادر فنی تیم پرسیده می شود که آیا شما باید با بازیکن مورد نیاز خود که اتفاقا پیشنهاد های فراوانی هم از تیم های مختلف دارد وارد مذاکره شوید ویا او باید برای جذبش با شما تماس بگیرد؟! هرچند برخی از نزدیکان این بازیکن از اختلاف وی با سرمربی وقت نفت پرده برداشته اند.

به هرحال شکست سنگین در هفته دوم لیگ برتر اتفاق تلخ وشیرینی بود که از یک سو باعث ناراحتی هوادارن شد واز سوی دیگر زنگها را برای تیم نفت به صدا درآورد که در همین ابتدای فصل نقاط ضعف خود را شناخته و آنها را برطرف نمایند.اتفاقی که به قول باقرنیا سرمربی نفت تلنگری برای بیدار کردن بازیکنان از خواب خوش خود بود.

ودر آخر این که مردم مسجدسلیمان به مدیران ،کادر فنی وبازیکنان خود اعتماد کرده اند و صبورانه در انتظار برطرف شدن مشکلات تیم نفت وبهبود روزافزون شرایط آن هستند.

لذا مدیران تیم هم باید از همین ابتدای فصل استراتژی لازم برای حضور قدرتمند نفت رادرلیگ برتر تعریف نمایند تا شاهد یک تیم با ثبات در لیگ برتر برای مسجدسلیمان عزیزباشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام اقای مجید باقری سر مربی دوست داشتنی نفت مسجد سلیمان.ما از شما انتظارنداشتیم در شهرمان تیممان سه گل میخورد .اقلا وقتی دیدید تیم داره گل میخوره و فورواردات هم گل زن نیستن تیم رو دفاعی میکردی .تیم پدیده سه ماه پیش تیم بهروز مکوندی رو بزور یک هیچ برد.متشکرم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.