• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

ابوذر شجاعي رييس روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 8692
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، رییس روابط عمومی این شرکت منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم ضمن انتصاب ابوذر شجاعی برجوئی به عنوان رییس اداره روابط عمومی این شرکت از زحمات آقای شمس جواب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، رییس روابط عمومی این شرکت منصوب شد.
به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس ابراهیم پیرامون در این حکم ضمن انتصاب ابوذر شجاعی برجوئی به عنوان رییس اداره روابط عمومی این شرکت از زحمات آقای شمس جواب ور که پیش از این مسئولیت روابط عمومی را برعهده داشت تقدیر و تشکر نمود.
مهندس پیرامون در این حکم با برشمردن وظایف و مسئولیت های رییس روابط عمومی آورده است: برنامه ریزی بازدید مسئولین شرکت و مقامات مملکتی از تأسیسات و سعی در کنترل و انجام برنامه ها – برقراری حسن ارتباط منطقی با مسئولین دوائر دولتی – برقراری ارتباط مسئولین شرکت با رسانه های ارتباط جمعی و نشریات – برنامه ریزی و کنترل فعالیت های انگیزشی کارکنان مبتکر و فرزندان ممتاز آنها از اهم وظایف شما می باشد.
ابوذر شجاعی برجوئی از کارکنان با سابقه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان است که با مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت، سابقه خدمت 16 ساله را در صنعت نفت در کارنامه دارد.
وی پیش از این در سمت های رییس اداره حراست، رییس برنامه ریزی فنی و مشاور مدیرعامل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باعرض سلام.همیشه شایسته ها برتر هستند.جناب آقای ابوذرشجاعی انتصاب به حق جنابعالی را تبریک عرض میکنم.امیدوارم در هرکجای این سرزمین پاک هستید موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.