• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

مهندس عیدیوندی:ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است

  • کد خبر : 8566
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

  مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است. مهندس علی عیدیوندی رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان اظهارکرد: تاکنون 12 کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده […]

 

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر ایمن‌سازی و چهار بانده کردن محور مسجدسلیمان – اهواز در اولویت کاری این اداره است و هم‌اکنون پروژه‌هایی در این زمینه در حال اجرا است.

مهندس علی عیدیوندی رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان اظهارکرد: تاکنون 12 کیلومتر از این مسیر چهار خطه شده و حذف نقاط حادثه‌خیز، کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات رخ به رخ از مزیت‌های این اقدام است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی افزود: همچنین در برنامه است که مسیر سه‌راهی شوشتر تا روستای آبگاه به طول چهار کیلومتر و از پل تنگه سه تا روستای بتوند به طول چهار کیلومتر در محور مسجدسلیمان – اهواز چهار خطه شود. اگر این دو پروژه اجرایی شود طول مسیر چهار خطه شده در محور مسجدسلیمان – اهواز به 20 کیلومتر می‌رسد.

عیدی‌وندی تصریح‌کرد: احداث روکش آسفالت جاده مسجدسلیمان – هفتکل به طول 14 کیلومتر در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این پروژه تکمیل شود.

وی ادامه‌داد: تکمیل پل 30 مایلی در مسیر مسجدسلیمان – هفتکل به طول 100 متر از دیگر پروژه‌های این مسیر است که شاید تا یک‌ماه آینده به مناقصه برود. این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار مورد نیاز برای آن 3.5 میلیارد تومان است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: احداث جاده خروجی پل تمبی به طول 880 متر از دیگر پروژه‌های مسیر مسجدسلیمان – هفتکل است که در حال حاضر در حال خاک‌برداری آن هستیم و تا سه ماه آینده این پروژه تکمیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با سلام وخسته نباشید لطفا در مورد پروژه میان بر مسجدسلیمان به اهواز (حد فاصل فلکه دانشگاه به دوراهی نفت سفید) اطلاع رسانی کنید. ممنون

  2. سلام  وتشکر از زحمات شما.یادآوری میکنم که مهمترین پروژه برای مردم راه میانبر اهواز وجاده بازفت هست که متاسفانه انگار بطور کلی  فراموش شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.