• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

به مناسبت عید سعید فطر کتاب «ماه عسل» منتشر شد

  • کد خبر : 8526
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت عید سعید فطر کتاب «ماه عسل» توسط شركت نفت منتشر شد. در این کتاب، ضمن اشاره به فرصت‌هایی که در ماه مبارک رمضان برای زدودن آلودگی‌ها و گناه‌ها از دل‌ها نصیب بندگان شده است به فضایل تلاوت قرآن و ذکرها و مناجات‌ها و همچنین خواندن ادعیه‌های مختلف اشاره شده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت عید سعید فطر کتاب «ماه عسل» توسط شركت نفت منتشر شد. در این کتاب، ضمن اشاره به فرصت‌هایی که در ماه مبارک رمضان برای زدودن آلودگی‌ها و گناه‌ها از دل‌ها نصیب بندگان شده است به فضایل تلاوت قرآن و ذکرها و مناجات‌ها و همچنین خواندن ادعیه‌های مختلف اشاره شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مقدمه نویس کتاب دعاهای ماه مبارک رمضان را ادعیه‌ای پرمغز و ژرف عنوان کرده که تأمل در معانی آن فرصت زنده شدن دوباره را به روح ودل خسته روزه‌داران می‌دهد و می‌گوید که با رمزگشایی در پیام‌های ارزشمند این ماه سعی در درنگی بیشتر به سمت و سوی خدمت به بندگان خدا داشته است.

در این کتاب با بهره‌گیری از زندی نامه ائمه اطهار(ع) داستان‌های کوتاه و آموزنده‌ای از زندگانی این بزرگواران و راهنمایی‌ها و اندرزهایی که آن بزرگواران به مردم ارائه می‌کردند سعی در انتقال پیام به خوانندگان خود دارد.

مواردی همچون توبه و اهمیت آن، غفلت، یاد کردن خدا در همه حال، بصیرت و عاقبت به خیری، عفت و پاکدامنی، صبر و اهمیت آن، رحمت و مهربانی پروردگار، خاکساری و فروتنی، همنشینی با خوبان، پرهیز از تجمل‌گرایی از جمله مواردی هستند که در این کتاب سعی شده ذهن خوانندگان را نسبت به این موضوعات با توجه به آمیزه‌های دینی بیش از پیش آگاه سازد.

این کتاب در قطع جیبی و تیراژ آن 3 هزار جلد به همت امور فرهنگی و هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان میان پرسنل این شرکت و خانواده‌های آنان منتشر و توزیع گردید.

f

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.