• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

دستگیری باند مخوف مسافربران/ دستگيري سارقان در مسجدسليمان

  • کد خبر : 8483
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- 13 نفر از اعضای باند سارقان که تحت عنوان مسافربر از 50 نفر سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: «مأموران پلیس‌آگاهی در پی چند ‌سرقت تحت پوشش مسافربر تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- 13 نفر از اعضای باند سارقان که تحت عنوان مسافربر از 50 نفر سرقت کرده بودند، دستگیر شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: «مأموران پلیس‌آگاهی در پی چند ‌سرقت تحت پوشش مسافربر تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند و فهمیدند سارقان با انتخاب طعمه خود با خودروی شخصی تحت عنوان مسافربر، پس از سوار کردن مسافر اموال آنها را سرقت می‌کنند و سریع متواری می‌شدند.»

وی افزود: «ماموران در ادامه تحقیقات مخفیگاه سارقان را در شهرستان «مسجدسلیمان» شناسایی و شش نفر از متهمان را دستگیر کردند.» صالحی اظهار کرد: «متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به 50فقره سرقت به‌عنف در پوشش مسافربر در نقاط مختلف شهرستان اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان با دیگر همدستانشان اعتراف و سپس ماموران در چند عملیات ضربتی هفت سارق را در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند.

«جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی شامل 48دستگاه گوشی تلفن همراه، 45 حلقه انگشتر، یک‌دستگاه لپ‌تاپ، اسناد و مدارک متعلق به مالباختگان، تعدادی سلاح‌سرد، یک‌دستگاه خودرو پراید و یک‌دستگاه موتوسیکلت که سارقان در سرقت از آنها استفاده می‌کردند کشف شد.

منبع/شرق

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. تشکر فراوان از عزیزان نیروی انتظامی انشااله با جدیت بیشتری این تلاشها دنبال شود بویژه در مورد شرارتها واستفاده از سلاح سرد درخیابانها ومحلات مسجدسلیمان

  2. بارک الله

  3. با تشکر از نیروانتظامی وخسته نباشید اگه نیرو انتظامی یانظام نبودادم ادم مومیخورد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.