• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

شكست نفت مسجدسلیمان در مقابل همنام تهرانی

  • کد خبر : 8435
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آخرین دیدار تدارکاتی نفت در تهران امروز عصر در مقابل تیم همنام تهرانی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت موسسه فرهنگي ورزشي نفت مسجدسليمان در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی باشگاه نفت تهران برگزار شد شاگردان علیرضا منصوریان با تک ‌گل وحید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آخرین دیدار تدارکاتی نفت در تهران امروز عصر در مقابل تیم همنام تهرانی برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از سايت موسسه فرهنگي ورزشي نفت مسجدسليمان در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی باشگاه نفت تهران برگزار شد شاگردان علیرضا منصوریان با تک ‌گل وحید امیری از سد تیم نفت مسجدسلیمان گذشت تا آخرین دیدار تدارکاتی‌‌اش با برد پشت‌ سر بگذارد.

این بازی با جدیت از سوی بازیکنان دو تیم پیگیری شد و بازی جذابی از سوی هر دو تیم مشاهده شد.

گفتنی است پیش از این قرار بود این بازی در دهکده ورزشی کردان کرج برگزار شود که در آخرین لحظات این بازی به ورزشگاه خانگی نفت تهران در تهرانسر منتقل شد. بازیکنان نفت تهران در نیمه اول روی پاس های عمقی دیوید ویکروم و ارسال های از جناحین صاحب موقعیت های مناسبی شدند. البته آبی پوشان مسجدسلیمان هم در چندین نوبت موقعیت های مناسبی را در مقابل دروازه نفت تهران به دست آوردند که هیچ یک از آن ها تبدیل به گل نشد تا این که در دقیقه چهل و دوم بازیکنان تیم نفت روی حرکت تکنیکی وحید امیری و ضربه تمام کننده این بازیکن به گل برتری دست یافتند.

مجید باقری نیاسرمربی نفت در گفتگویی با خبرنگار سایت نفت اظهار کرد: ما از عملکرد بازیکنانمان در این بازی بسیار راضی هستیم و عملکرد بازیکنان جوان ما در مقابل نایب قهرمان لیگ ستودنی بود و ابدا تحت نام و آوازه حریف که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد قرار نگرفتند. ضمن این که ما موقعیت های بسیاری را به دست آوردیم که با بدشانسی نتوانستیم به گل برسیم.

باقری نیا ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف داور تصریح کرد: من به هیچ وجه در مسابقات لیگ در مورد داوری حرفی نزدم اما این که در دیداری تدارکاتی و دوستانه داور عملکردی ضعیف و مغرضانه داشته باشد واقعا دور از انتظار است داور در این دیدار موقعیت های مسلم ما را با سوت های نابجا تخریب می کرد و حتی در دو صحنه پنالتی های واضح را برای تیم ما نگرفت.

تیم نفت در این دیدار با ترکیب رضا محمدی، سعید شیرازی، میلاد شیخ سلیمانی، محمد مدملیسی، کیومرث چراغی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنید پور، میلادجعفری، رضا درویشی و میلاد سلیمان فلاح وارد زمین شد و در ادامه حسین مالکی، فرزاد محمدی، حمزه حدادی، احسان عبدی، عباس عسکری، علی کیانی، سجاد موسوی به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شدند. تیم نفت مسجدسلیمان فردا 5 شنبه راهی اهواز خواهد شد و روز جمعه سوم مرداد ماه در اهواز آخرین دیدار تدارکاتی اش را مقابل استقلال صنعتی اهواز برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.