• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

بازيكن ملي پوش ارمنستاني در راه نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 8376
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: توافقات‌ برای جذب بازیکن تیم‌ملی ارمنستان حاصل شده است. عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: اردوی‌مان را در تهران از 26 تیرماه آغاز کرده ایم. محل اردوی ما کیفیت چندانی ندارد و با یک سری مشکلات مواجه هستیم. در این اردو زمین تمرینی مان از محل اسکان فاصله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: توافقات‌ برای جذب بازیکن تیم‌ملی ارمنستان حاصل شده است. عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: اردوی‌مان را در تهران از 26 تیرماه آغاز کرده ایم. محل اردوی ما کیفیت چندانی ندارد و با یک سری مشکلات مواجه هستیم. در این اردو زمین تمرینی مان از محل اسکان فاصله دارد. سالن بدنسازی و استخر هم ندارد ولی به هر حال با هدفی، به این اردو آمده ایم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی بیان کرد: ما برای هدفی خاص و آن هم برگزاری بازی‌های تدارکاتی به تهران آمده‌ایم که آن‌ها نیز در حال انجام شدن هستند. سختی های کار را تحمل می کنیم فقط برای این‌که عقب نمانیم و بتوانیم بازی های تدارکاتی مورد نظرمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره دیدار تدارکاتی تیمش مقابل فولادخوزستان گفت: روز جمعه با فولاد بازی کردیم که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم. در این دیدار کیفیت کار بازیکنان مان بیشتر از حد انتظارمان بود و انتظار نداشتیم به این صورت کار کنند.

وی افزود: به هر حال بازی فیزیکی و جان‌داری بود. هر دو تیم با تیم های اصلی خود وارد مسابقه شدند و هر دو مربی به دنبال بررسی شرایط تاکتیکی تیم شان در خط‌های دفاع و حمله بودند. در هر صورت ما به آن‌چه که هدف مان بود و شاید حتی بیشتر از انتظارمان، رسیدیم. بازیکنان خیلی امیدوارکننده ظاهر شدند. البته بازیکنان جوان مان در زمان هایی از بازی تحت تاثیر نام فولاد بودند ولی آرام‌آرام خودشان را پیدا کردند و بازی خوبی از خود نشان دادند.

باقری‌نیا در ادامه بیان کرد: فردا (دوشنبه) نیز با تیم نیروی زمینی تهران بازی می کنیم و چهارشنبه این هفته هم با نفت تهران در کردان کرج روبه‌رو خواهیم شد و پس از آن هم به خوزستان بر می‌گردیم و روز جمعه نیز در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که فصل نقل و انتقالات فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد، شما چند بازیکن دیگر جذب خواهید کرد؟ عنوان کرد: ما دو بازیکن ایرانی و یک خارجی جذب می‌کنیم که در پست‌های دفاع، هافبک و حمله هستند و به احتمال بسیار تا فردا ظهر جذب آن‌ها مشخص می شود. بازیکن خارجی ما اهل ارمنستان و ملی‌پوش است. توافقات انجام شده است و قرار است امروز دعوتنامه به کشور این بازیکن ارسال شود، تا فردا به این‌جا بیاید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خریدها درحد دسته یک بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.