• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

در صورت تصویب نهایی/ از دوره آينده حوزه انتخابي هفتگل از مسجدسليمان جدا مي شود

  • کد خبر : 8369
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۶:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در صورتی که حوزه انتخاباتی هفتگل و باغ ملك به تصویب نهایی برسد این حوزه تشکیل می‌شود. فرج الله خبیر اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل حوزه انتخاباتی هفتگل و باغ ملک هم اکنون در وزارت کشور مطرح است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در صورتی که حوزه انتخاباتی هفتگل و باغ ملك به تصویب نهایی برسد این حوزه تشکیل می‌شود. فرج الله خبیر اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل حوزه انتخاباتی هفتگل و باغ ملک هم اکنون در وزارت کشور مطرح است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: پس از انجام کارهای مقدماتی در وزارت کشور، به هیئت دولت ارسال می شود که پس از تصویب در دولت به مجلس شورای اسلامی داده خواهد شد. وی تصریح کرد:اگر این موضوع در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید به دولت ابلاغ خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: پس از آن دولت به وزارت کشور ابلاغ خواهد کرد و این وزارت خانه نیز موضوع را به استانداری خوزستان اعلام می کند.

خبیر بیان کرد: اگر این فرایند طی شود از دور بعد، برگزاری انتخابات در این حوزه انتخاباتی باغ ملک و هفتگل به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: اقداماتی که برای تشکیل حوزه انتخاباتی هفتگل و باغ ملک لازم بود در استان انجام شد و پرونده به وزارت کشور ارسال شده است.

هم اکنون حوزه انتخابیه باغ ملک با ایذه و حوزه انتخابیه هفتگل نیز با مسجدسلیمان، لالی و اندیکا یکی است. شهرستان هفتگل و شهرستان باغملک در شمال استان خوزستان واقع شده اند و فاصله بین این 2 شهرستان کمتر از 15 کیلومتر است.

مرجع/تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.