• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

باقری‌نیا: اگر باشگاهی قرارداد معقول ببندد، نباید باکی از انتشارش داشته باشد

  • کد خبر : 8289
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجد سلیمان می‌گوید موافق انتشار قراردادهاست. عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد درباره انتشار ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان،‏ گفت: من فکر می‌کنم هر باشگاهی که معقول قرارداد ببندد، هیچ باکی از انتشار قراردادهایش ندارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: طی چند سال گذشته […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجد سلیمان می‌گوید موافق انتشار قراردادهاست. عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد درباره انتشار ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان،‏ گفت: من فکر می‌کنم هر باشگاهی که معقول قرارداد ببندد، هیچ باکی از انتشار قراردادهایش ندارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: طی چند سال گذشته قراردادهای دو و سه‌گانه در باشگاه های ما بسته شده است و برای این که مانند تمام دنیا کار ما نیز شفاف شود و در مقابل درآمدی که داریم، مالیات پرداخت کنیم و همه بدانند درآمد فوتبالیست ها چقدر است، چه اشکالی دارد که قراردادها منتشر شوند؟ .

باقری‌نیا همچنین در رابطه با سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فکر می کنم فدراسیون فوتبال باید سریع تر تکلیف خود را با مربی تیم‌ملی مشخص کند. من موافق ماندن کی‌روش هستم، چرا که باید کاری را که شروع کرده است، با یک تغییر جهت ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: کی روش یک مربی حرفه ای است و تمام مربیان دنیا نیز از اکنون خودشان را برای جام جهانی چهار سال آینده آماده می کنند. به نظرم کی روش با ایجاد یکسری تغییر و تحولات در تیم‌ملی و حضور در جام ملت های آسیا، می تواند نیروهای جدید را محک بزند.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: اکنون تیم در حال استراحت است و تمرینات‌مان از دوشنبه در مسجدسلیمان مجددا آغاز شده و پس از سه روز تمرین در آن‌جا، تیم بعدازظهر 25 تیرماه جهت انجام چند بازی‌ تدارکاتی به تهران اعزام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه با بیان این‌که از اردوهای برگزار شده رضایت دارم، گفت: به تمام اهدافی که داشتیم، رسیده ایم و توانسته‌ایم بازیکنان مان را از نظر بدنی آماده کنیم. هر چه به مسابقات لیگ نیز نزدیک‌تر می‌شویم باید کم‌کم بدن آن‌ها را از زیر فشار خارج کنیم و برای مسابقات آماده شویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.