• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

زنیدپور: نفت‌مسجدسلیمان یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرد/می‌توانستم در جام‌جهانی باشم

  • کد خبر : 8185
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هافبک جدید تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان از این‌که به این تیم آمده است خوشحال است و می‌خواهد از این تیم بار دیگر به تیم‌ملی برسد. او معتقد است که طی دو سال اخیر انتخاب های اشتباهی داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان میلاد زنیدپور اظهار کرد: من به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هافبک جدید تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان از این‌که به این تیم آمده است خوشحال است و می‌خواهد از این تیم بار دیگر به تیم‌ملی برسد. او معتقد است که طی دو سال اخیر انتخاب های اشتباهی داشته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان میلاد زنیدپور اظهار کرد: من به عنوان یک خوزستانی دوست داشتم به فوتبال خوزستان برگردم که این شرایط نیز هموار شد و به تیم نفت مسجدسلیمان پیوستم. بسیار خوشحالم که با این تیم قرارداد یک ساله بستم. من به این تیم آمده‌ام تا با تمام وجود کار کنم تا هم برای خودم و هم برای تیمم، خوب باشد.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اردوی تیمش در بروجرد عنوان کرد: در حال پشت سر گذاشتن فاز دوم تمرینات مان که قدرتی و هوازی است، می‌باشیم. همچنین در حال پشت سر گذاشتن یک دوره بدنسازی خوب و فشرده زیر نظر کادر فنی تیم هستیم و فکر می‌کنم این اردو تا چهار روز دیگر به پایان برسد. این اردو می تواند در طول فصل برای ما یک اردوی سرنوشت‌ساز باشد.

وی خاطر نشان کرد: چند روز پیش یک دیدار تدارکاتی با منتخب خرم آباد داشتیم که اولین بازی دوستانه ما بود. من به نوبه خودم از عملکردمان در این دیدار شوکه شدم و تیم‌مان شرایط خوبی داشت و خیلی هماهنگ بودیم. ما در این بازی توانستیم کارهای تاکتیکی‌ای که باقری نیا و کادر فنی طی یک هفته با ما کار کرده بودند را اجرا کنیم که این نوید فصل بسیار خوبی برای نفت مسجدسلیمانی است که کار خود را خیلی سربسته انجام می دهد. خیلی ها به ما توجه نمی کنند ولی ما کار خودمان را انجام می دهیم.

زنیدپور در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجدسلیمان می تواند در اولین تجربه خود در لیگ برتر عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد؟ گفت: من 8، 9 سال است که در لیگ برتر، تیم های بزرگ و رده های تیم‌ملی بازی کرده ام و می توانم در مورد نفت مسجدسلیمان بگویم که ما واقعا چراغ خاموش کار می‌کنیم و این موضوع به سود ما نیز است. نگاه ها به تیم ما کمی ضعیف است که بازهم این موضوع به سود ما است.

وی ادامه داد: همه فکر می کنند نفت مسجدسلیمان بد یارگیری کرده است و تیم خود را ضعیف می بندد که این موضوع برای ما یک امتیاز مثبت است و این نوید را به ما می دهد که در لیگ صد درصد باشیم و بتوانیم به رده های بالای جدول نیز نگاه کنیم که از نظر من این موضوع شدنی است، چرا که کادر، باشگاه و تماشاگران خیلی خوبی داریم. صد درصد تیم ما در لیگ برتر حفظ می شود و شک نکنید که تیم نفت مسجدسلیمان می تواند جور خوزستانی ها را در فوتبال بکشد.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: شرایط ما خیلی خوب است. هیچ کس فکر نمی کند که تیم ما بتواند یقه تیم ها را بگیرد ولی مطمئن هستم که نفت مسجدسلیمان می تواند با بازیکنان گمنام خودش یقه تیم های بزرگ را هم بگیرد. اگر تیم ما ضعیف بود اصلا به لیگ برتر صعود نمی کرد. به هر حال این که دیدگاه ها نسبت به تیم ضعیف است به ما انرژی می دهد تا بیشتر کار کنیم و اثر منفی ای روی تیم ندارد.

وی بیان کرد: ما در تیم‌مان بازیکنان خیلی خوبی مانند کیومرث چراغی، عباس عسکری، رضا درویشی و حسین مالکی را داریم که سال گذشته نیز با تیم بودند. این بازیکنان جوان هستند و می توانند چهره شوند. آن‌ها واقعا به تیم کمک می‌کنند و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند. ما بازیکنانی داریم که کیفیت آن‌ها از نظر فنی بالا است.

زنیدپور در پاسخ به این سوال که آیا از تیم های دیگر نیز پیشنهاد داشتید؟ گفت: از دو تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم ولی من هیچ وقت در فوتبالم اهل بازارگرمی نبودم. من طی دو سال اخیر کمی بدشانس بودم، چرا که کمی انتخاب های اشتباه داشتم و به تیم هایی رفتم که نباید می رفتم. من می توانستم در جام جهانی باشم چرا که 19 بازی ملی و شرایط خیلی خوبی داشتم ولی کمی بداقبالی و بدشانسی که شاید در جاهایی نیز خودم مقصر بودم، باعث شد در جام جهانی نباشم.

وی افزود: نفت مسجدسلیمان را خودم انتخاب کردم و دوست داشتم شاگرد باقری‌نیا باشم. من در مقطعی نیز در باشگاه فولادخوزستان شاگرد او بودم. همچنین خیلی علاقه‌مند بودم در خوزستان برای نفت مسجدسلیمان بازی کنم و باور کنید وقتی این تیم به لیگ برتر صعود کرد، خیلی خوشحال شدم. به هر حال تلاش می کنیم با حمایت هواداران، یک تیم بسیار خوب داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مدیرعامل باشگاه به خاطر فضایی که برای کادر فنی و بازیکنان فراهم کرده است تا به نحو احسن از اردوی بروجرد استفاده کنند، تشکر می کنم. از کادر فنی نیز که واقعا برای ما وقت می گذارند هم قدردانی می کنم.

وی درباره این‌که آیا می تواند مجددا پیراهن تیم‌ملی را بپوشد، عنوان کرد: من در رده های سنی مختلف تیم ملی حضور داشته ام و در تورنمنت های بسیاری بازی کرده ام. اکنون هم به دنبال این هستم که از تیم نفت مسجدسلیمان به تیم‌ملی برسم که مطمئنا هم می رسم، چرا که در این تیم فضایی فراهم شده است که می تواند به من کمک کند. من قبلا پیراهن تیم‌ملی را پوشیده ام و می توانم مجددا نیز آن را به تن کنم. با تمام وجود کار می‌کنم و ان‌شاالله که شدنی باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.