• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

مدير عامل نفت مسجدسليمان: نفت مسجدسلیمان به دنبال جذب بازیکنان با انگیزه و ورزشکاران جوان است

  • کد خبر : 8170
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که به دنبال جذب بازیکنان با انگیزه و ورزشکاران جوان هستیم گفت: به جرات می توان گفت که این تیم پائین ترین مبلغ قرارداد با بازیکنان در لیگ برتر را دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری با بیان این که اعتقادی به خرید […]

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این که به دنبال جذب بازیکنان با انگیزه و ورزشکاران جوان هستیم گفت: به جرات می توان گفت که این تیم پائین ترین مبلغ قرارداد با بازیکنان در لیگ برتر را دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد نظری با بیان این که اعتقادی به خرید بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار نداریم، اظهار کرد: معمولا به دنبال جذب بازیکنان با انگیزه و ورزشکاران جوانی هستیم که جویای نام بوده و منتظر کوچک ترین فرصتی هستند تا خود را مطرح سازند. در سال گذشته نیز با همین سیاست و با تلاش جوانان با انگیزه و حمایت هواداران و مسئولین دست اندرکار توانستیم با اقتدار به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: می توان با کم ترین هزینه ها بیشترین بهره وری را نسبت به تیم های دیگر داشت. همان گونه که سال گذشته نیز ما اعتقادی به صرف هزینه های بالا نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: در فوتبال مدرن امروز پیروزی از آن تیمی است که بازیکنان جنگنده و دونده و متناسب با تاکتیک تیمی در اختیار داشته باشد همان گونه که در جام حهانی که ویترین فوتبال دنیاست نیز این امر را به عینه مشاهده می کنیم، در همین راستا بازیکنانی که در سال های گذشته به هر دلیلی نتوانستند خودی نشان بدهند و بازی به آن ها نرسیده است امسال می توانند حضوری جنگنده در تیم داشته باشند.

نظری عنوان کرد: در باشگاه نفت مسجدسلیمان فضاهای کاذب وجود ندارد و برای جذب بازیکن کاملاً با برنامه از پیش هماهنگ شده عمل می کنیم.

وی در خصوص سقف قراردادها در باشگاه گفت: به جرات می توان گفت که پایین ترین سقف قراردادها را در باشگاه داشته و اصلا قراردادی میلیاردی در تیم وجود ندارد. قراردادهای منعقد شده این تیم مناسب با ظرفیت باشگاه و نفر موردنظر بسته شده و اصلاً قراردادی را بالاتر از سقف موردنظر با بازیکنی نبسته ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: در خصوص انتشار مبالغ قراردادها از نظر AFC از این کار منع شده ایم و بر حسب مقررات و قوانین حاکم، قرارداد یک سند محرمانه است که نمی توان آن را منتشر کرد اما مطمئن باشید که اگر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در صورت صلاحدید قراردادها را منتشر کنند خواهید دید که کم ترین میزان قراردادها را متاسب با ظرفیت ما بسته ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.