• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

تشکیل جلسه کمیته راهیابی تیم فوتبال نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 8112
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین جلسه کمیته بررسی و ضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي فرمانداري در این جلسه ابتدا نماینده شرکت نفت گزارشی از پیشرفت فیزیکی آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهرستان طبق نظر AFC را […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دومین جلسه کمیته بررسی و ضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي فرمانداري در این جلسه ابتدا نماینده شرکت نفت گزارشی از پیشرفت فیزیکی آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهرستان طبق نظر AFC را ارائه و پس از آن مهندس گوروئی فرماندار مسجدسليمان با تقدير از تلاش های شرکت نفت در خصوص آماده سازی ورزشگاه خواستار رعایت نکات فنی در حین کار شد و گفت: اميدواريم در زمان مقرر شاهد آماده سازی ورزشگاه شهيد بهنام محمدي باشیم. ایشان اظهار داشت:

با توجه به محدودیت زمانی باقی مانده شرکت نفت در راستای درصد باقی مانده ، تسریع به عمل آورد ضمن این که کیفیت کار نيز حتماً مد نظر قرار گیرد. ایشان طی دستوری دفتر فنی شهرستان را مأمور کردند ضمن بازدید از محل گزارشی از روند پیشرفت، رعایت نکات فنی ارائه نمایند. گوروئی در خاتمه از کلیه دستگاه های مرتبط با این کمیته خواهان تعامل بیشتر با هم برای حضور قوی تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.