• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

پانزدهمین شماره ماهنامه میراث پارس منتشر شد

  • کد خبر : 8098
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ شماره جدید ماهنامه میراث پارس،نشریه تخصصی مستقل در حوزه تاریخ و گردشگری در چهل و هشت صفحه منتشر شد. در جدیدترین شماره میراث پارس که موضوع اصلی آن به آغاز عصر نفت در ایران اختصاص دارد؛مقالات و نوشته هایی از؛سید علی صالحی،قباد آذرآیین،داریوش رحمانیان،فرزاد احمدی،علاءالدین آذری دمیرچی،هدایت […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ شماره جدید ماهنامه میراث پارس،نشریه تخصصی مستقل در حوزه تاریخ و گردشگری در چهل و هشت صفحه منتشر شد.

در جدیدترین شماره میراث پارس که موضوع اصلی آن به آغاز عصر نفت در ایران اختصاص دارد؛مقالات و نوشته هایی از؛سید علی صالحی،قباد آذرآیین،داریوش رحمانیان،فرزاد احمدی،علاءالدین آذری دمیرچی،هدایت الله شاهینی،دانش عباسی شهنی،رضا مرادی غیاث آبادی،شهرام شهریار،عباس قنبری عدیوی و جمعی دیگر از نویسندگان و پژوهشگران ارائه شده است.

گزارش تصویری از برپایی نمایشگاه عکس و رونمایی از تمبر مسجدسلیمان،اولین شهر نفتی ایران و خاورمیانه در مجلس شورای اسلامی،که توسط دفتر دکتر اسماعیل جلیلی،نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با همکاری روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تاریخ پنجم خردادماه گذشته در نمایشگاه خانه ملت مجلس برگزار شد،از دیگر بخش های این شماره ماهنامه میراث پارس است.

میراث پارس نشریه مستقل در حوزه تاریخ و گردشگری است که به صاحب امتیازی و سردبیری فرشید خدادادیان و با همکاری جمعی از روزنامه نگاران منتشر و در سراسر کشور توزیع می شود.

نسخه رایگان الکترونیک شماره های قبلی این نشریه در تارنمای آن به نشانی زیر در دسترس علاقمندان قرار دارد:

www.persiansheritage.blogfa.com

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.