• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

رد رشوه 20 ميليوني پليس مسجدسليمان

  • کد خبر : 8036
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مسجدسلیمان رشوه 20 میلیون ریالی قاچاقچیان دخانیات را رد کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش دخانیات قاچاق توسط افرادی در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مسجدسلیمان رشوه 20 میلیون ریالی قاچاقچیان دخانیات را رد کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش دخانیات قاچاق توسط افرادی در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ظفر فراشی افزود: در این مأموریت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی انبار دخانیات قاچاق، با هماهنگی مراجع قضایی، بیش از 5 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و بیش از هزار بسته تنباکوی قاچاق کشف کردند.

وی گفت: متهمان هنگام کشف انبار دخانیات قاچاق، برای چشم پوشی مأموران از وظیفه خود به آنان مبلغ 20 میلیون ریال پیشنهاد رشوه دادند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان افزود: مأموران وظیفه شناس این پلیس ضمن رد رشوه پیشنهادی، مراتب را صورت جلسه و ضمیمه پرونده کردند و به همراه متهمان تحویل مرجع قضایی شد. در این زمینه 2 نفر دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.