• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

هشدار شديد امام جمعه مسجدسليمان به زمين خواران: طرف حساب شما امام جمعه، دادگستری، فرماندار و همه مردم هستند.

  • کد خبر : 8006
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

متوجه شدم بعضی ها در همین مناطق مسير چهاربیشه ساختمان هايی را تخریب کردند و زمین های زیادی را هموار نمودند برای ساخت و ساز و بعضی همشهری ها نيز زمین های فراوانی را در منطقه ورودی شهر (چشمه زالو) نزدیک سی و اندی هکتار از کشاورزان به ثمن بخل خریدند اما چون زرنگ هستند […]

متوجه شدم بعضی ها در همین مناطق مسير چهاربیشه ساختمان هايی را تخریب کردند و زمین های زیادی را هموار نمودند برای ساخت و ساز و بعضی همشهری ها نيز زمین های فراوانی را در منطقه ورودی شهر (چشمه زالو) نزدیک سی و اندی هکتار از کشاورزان به ثمن بخل خریدند اما چون زرنگ هستند و می دانند آنجا در طرح جامع شهر قرار دارد و فردا می توانند چند برابر قیمت خریداری شده به مردم مستعضعف بفروشند و حق واقعی شهرداری را هم ندهند، من به سهم خودم ورود پیدا کردم و با سازمان بازرسی استان ارتباط برقرار کردم، بازرسان خواهند آمد و دادستان محترم شهرمان نيز وارد شدند/ وقتی یک نفر علم بر می دارد و می خواهد مقابله کند با فساد، با فسادی که یک قلم آن ممکن است سیزده میلیارد تومان باشد، من هم وظیفه می بینم از تریبون عمومی به دفاع از شهرداری چند کلمه حرف زده باشم. باید این میلیاردها پول از مجاری قانونی برگردد به شهرداری.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:۶/۴/۱۳۹۳ مسجدسلیمان با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شد، در این ماه باید بیشتر به قرآن و مفاتیح رو کنیم. بحمدلله سال به سال توجه به قرآن در کشورمان دارد زیادتر می شود.

وي ادامه داد: صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه ای تدارک دیده اند در این ماه و هر روز پخش زنده قرآن از یک شهر خواهند داشت. روز چهارده رمضان، بیست و یک تیر ماه ساعت پنج بعدازظهر نوبت مسجدسلیمان می باشد. اميدوارم در آن روز و در همین مصلی نماز جمعه همه حضور داشته باشيد و از قراء برجسته کشور بهره مند شويم.

ايشان در ادامه با اشاره به وقایع سال ۶۰ گفت: اين سال، سال بحران و توطئه بود. ترور رهبر عزیز انقلاب در مسجد ابوذر و بعد از آن ترور کور دیگری در هفتم تیر،انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت حضرت آیت الله دکتر بهشتی به همراه ۷۲ تن از بزرگان این نظام كه به شهادت رسیدند…

امینی ادامه داد:اگر چه خون بهای بزرگی دادیم اما در عین حال جبهه کفر و نفاق و شرک را از بین بردیم اما با اين حال تأثر از دست دادن آن شخصیت ها به قلب ما ماند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به تهران و قم گفتند: در این سفر طی ملاقات هايی که داشتم مجموعه مشکلات این شهرستان که منحصر به فرد است را مطرح کردم و قرار شد که پيگيري شود. ایشان ادامه داد: نباید آرام بنشینیم باید مشکلات مزمن این شهرستان را به مسئولان بلند پایه نظام انتقال دهیم. من خدمت مسئولان هم عرض کردم كه نمی گوئیم دولت های قبلی کوتاهی کردند بلکه در سالی که سال عزم ملی و مدیریت جهادی است عرض من این است عبور از مشکلات عمده شهر، عزم ملی و مدیریت جهادی می خواهد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام امینی در ادامه عنوان داشتند: دو سه هفته پیش از افکارعمومی، نخبگان و خواص متوجه شدم بعضی ها در همین مناطق مسير چهاربیشه ساختمان هايی را تخریب کردند و زمین های زیادی را هموار نمودند برای ساخت و ساز و بعضی همشهری ها نيز زمین های فراوانی را در منطقه ورودی شهر (چشمه زالو) نزدیک سی و اندی هکتار از کشاورزان به ثمن بخل خریدند اما چون زرنگ هستند و می دانند که آنجا در طرح جامع شهر قرار دارد و فردا می توانند چند برابر قیمت خریداری شده به مردم مستعضعف بفروشند و حق واقعی شهرداری را هم ندهند. من به سهم خودم ورود پیدا کردم و با سازمان بازرسی استان ارتباط برقرار کردم، از آن ها ممنون هستم. بازرسان خواهند آمد و دادستان محترم شهرمان نيز وارد شدند و انجام وظیفه کردند لذا به آن هايي كه مي خواهند حقوق مردم را ناديده بگيرند عرض می کنیم طرف حساب شما امام جمعه، دادگستری، فرماندار محترم، و همه مردم طرف حساب شما هستند. گاهاً می بینیم که تهدید هم می کنند.

حجت الاسلام اميني ادامه دادند: وقتی یک نفر علم بر می دارد و می خواهد مقابله کند با فساد، با فسادی که یک قلم آن ممکن است سیزده میلیارد تومان باشد، من هم وظیفه می بینم از تریبون عمومی به دفاع از شهرداری چند کلمه حرف زده باشم. باید این میلیاردها پول از مجاری قانونی برگردد به شهرداری.

بعضي از از همين كارگرهاي شهرداری مثل فضای سبز حدود چند ماهي ست که حقوق نگرفته اند. تأخیر در پرداخت حقوق یک کارگر بی پناه، دست خالی و در آستانه ماه رمضان، روزه دار و نمازخوان، کی باید به این ها پاسخگو باشد.

لذا اگر از تریبون نماز جمعه با همه دقت و حساسیت گاهی اوقات به این گونه مسائل می پردازیم برای احقاق حقوق عامه جامعه کارگری و کارمندی ما می باشد. آن ها باید احساس کنند در این نظام امنیت و عدالت دارند و از تریبون های مقدس که متعلق به دین و قرآن است از آن ها دفاع می شود. لذا اگر به اين دليل كه بعضي ها ناراحت مي شوند نخواهيم فرياد بزنيم خوب بشوند. بنده از همه دستگاههای قضايی و بازرسی مان می خواهم خیلی سریع به این دو مقوله ای که میلیارد، میلیارد منفعت دارد برای شهرداری و شهرمان، ورود و پيگيري كنند…

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پایان خطبه ها گفتند: به فضل پروردگار اوضاع خوب پيش مي رود، شهر رو به رشد است و بودجه های خوبی نيز سرازیر شده است اما روحیه ، استقامت و صبر می خواهد.

از همه شما دل نگران تر، رنجورتر و ناراحت تر بنده هستم که از شنبه تا جمعه سیل حرف ها، تلفن ها، پیامک ها و مراجعات به ما می شود. انشاالله خداوند توفیق بدهد و یک روزی شاهد به بار نشستن این همه زحمات باشیم و مردممان در آسایش باشند. به فضل خداوند می مانیم و گام هایمان را بلندتر بر می داریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 10
  1. حاجي دست مريزاد…

  2. حاج آقا ما خواستار اين هستيم اگر كسي جرمي مرتكب شده باشد محاكمه شود… هر كسي كه مي خواهد باشد بايد عدالت در مورد او اجرا شود…. درود بر همه كساني كه كه در احقاق حقوق مردم نقش دارند. دست علي همراتون…

  3. آقاي اميني اميدوارم تا آخر و حصول نتيجه پيگير باشيد. و نتيجه كار را شفاف به مردم اعلام كنيد. بعضي ها بايد بدانند موقع پس دادن رسيده…

  4. يواش يواش زمبن خوارها رو ميشن… اونايي كه خون مردم رو كردن تو شيشه بايد جواب بدن… هر كي هم مي خواد باشه.

  5. امان ازدست شکیب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. با عرض سلام خدمت حجت الاسلام امینی امام جمعه فعال شهرمان که الحق هم حق برادری را در حق مردم مسجدسلیمان بجا اوردید و با این کار نشان دادید که میشود فاصله ها بین اقشار مختلف مردم را با انجام کار با صداقت کم کرد و صفا و برادری ودوستی اوایل انقلاب رابین مردم جاری کرد . که بنده شخصا از جنابعالی کمال تشکر را دارم. البته تقاضایی دارم از جنابعالی که شاید خارج از بحث باشد ولی میخواهم مطرح کنم.درمورد رادیو بختیاری است که اگر ممکن است تلاش کنید با پیگیری و همگاری بزرگان و مسوولین شهر که اگر خدا خواست انجام شود. چون ما در مسجدسلیمان هم استعداد و هنرمندان فراوانی داریم و هم فرهنگ غنی داریم .

  7. من که چشم اب نمی خوره کار به سرانجامی برسه………….
    چون تا این لحظه با توجه به مدارک ومستندات قانونی تاکنون هیچ برخوردی با متخلفان صورت نگرفته است..

  8. نماينده محترم در مجلس از افشاي باند فساد در شهر وتهران گفتند،اما حاج آقا اميني عمل كردند و افشاگري.

  9. تنها افشاگری دردی رو دوا نمیکنه ………..

  10. فقط میتونم بگم درود به شرف حاج اقا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.