• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

رضا محمدي: اصلي ترين دليل براي پيوستنم به نفت تماشاگران مسجدسليماني بود

  • کد خبر : 7933
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-دروازه‌بان جديد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید امسال در تیم جدیدم به دنبال اثبات خودم هستم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا محمدی اظهارکرد: با توجه به شرایطی که وجود داشت، قصد جدایی از تیم پرسپولیس را داشتم. روز گذشته نیز با توجه به طلبی که از این باشگاه داشتم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-دروازه‌بان جديد تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید امسال در تیم جدیدم به دنبال اثبات خودم هستم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رضا محمدی اظهارکرد: با توجه به شرایطی که وجود داشت، قصد جدایی از تیم پرسپولیس را داشتم. روز گذشته نیز با توجه به طلبی که از این باشگاه داشتم و همچنین برای این‌که یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم، جهت فسخ قرارداد به این باشگاه رفتم که موضوع نيز حل شد.

وی در ادامه بیان‌کرد: به جز نفت‌ مسجدسلیمان از دو تيم دیگر نيز پیشنهاد داشتم ولی موضوع نفت‌مسجدسلیمان خیلی برایم جدی‌تر بود و در نهایت هم دو روز پیش با این تیم به توافق نهایی رسیدم. بزرگترین حسنی که باعث شد این تیم را انتخاب کنم، تماشاگران بسیار خوب آن است. این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و حتی شنیده‌ام زمانی که در لیگ یک بوده است، چهار پنج هزار تماشاگر از بازی‌های آن دیدن می‌کردند.

خرید جدید تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان ادامه ‌داد: علاوه بر تماشاگران مسجدسلیمانی، حضور یک مربی کاربلد و کارنامه‌دار به نام باقری‌نیا در این تیم نیز در انتخابم تاثیر داشت و من در نهایت این تیم را انتخاب کردم و امیدوارم با بهترین شرایط در این تیم کار کنم.

وی خاطرنشان‎کرد: من سال گذشته هم شرایط بسیار خوبی در پرسپولیس داشتم ولی واقعا نشد که بازی کنم. پیشنهادهایی هم داشتم که با مخالفت‎های سخت آقای دایی، نتوانستم به آن تیم‎ها بروم و درنهایت هم در این تیم ماندم و بدون حاشیه کارم را انجام دادم.

محمدی با بیان این‏که می‎خواهم به هر صورتی که شده است باز هم شایستگی‎هایم را نشان دهم، گفت: امسال در تیم فوتبال نفت‎ مسجدسلیمان صد در صد به دنبال شرایطی هستم تا خودم را اثبات کنم و نشان دهم که من همان رضا محمدی‌ هستم که از سپاهان به پرسپولیس آمدم.

وی در ادامه عنوان‌کرد: صد درصد با حمایت‌هایی که از تیم نفت‌ مسجدسلیمان می‌شود، می‎توانیم نتیجه بگیریم. اگر بتوانیم با درایت کادرفنی، چند مهره خوب دیگر هم جذب کنیم، ان‌شاالله با تلاش بازیکنان‌مان می‌توانیم نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

گلر تیم فوتبال نفت‎مسجدسلیمان در پایان درباره حضورش در تمرینات این تیم، گفت: من سعی می‎کنم پس از انجام کارهایم، تا پایان هفته به تمرینات تیم در اهواز برسم و پس از آن نیز همراه با تیم در اردوی بروجرد شرکت کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.