• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

نشست مشترک مدیران عامل شرکت های ترابری جنوب و نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7873
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۷:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست و هم اندیشی مشترک میان مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیران شرکت ترابری و پشتیبانی جنوب برگزار شد.. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان این نشست ظهر امروز به میزبانی شرکت بهره […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست و هم اندیشی مشترک میان مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیران شرکت ترابری و پشتیبانی جنوب برگزار شد.. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان این نشست ظهر امروز به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در سالن ساختمان شماره یک این شرکت برگزار شد.

در این نشست که علاوه بر مدیرعامل، سایر مدیران این دو شرکت حضور داشتند موانع و مشکلات ناوگان ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطرح و راهکارهای لازم توسط دو طرف بررسی گردید .

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و ترابری جنوب در این نشست با اشاره به مسئولیت این شرکت در حمایت از شرکت های بهره بردار بمنظور استمرار تولید گفت : نوسازی ناوگان خودرویی یکی از عوامل مهم پشتیبانی از تولید است .

مهندس مراد کمالی ضمن تأکید بر حساسیت و پیچیدگی صنعت نفت بعنوان صنعت نخست کشور گفت : تأمین نیازهای خودرویی شرکت های بهره بردار و تهیه ماشین آلات ویژه عملیاتی و راه سازی بمنظور حفظ تولید از
اولویت ها و مأموریت های این شرکت می باشد. وی افزود: شرح نیازهای 5 سال آینده ناوگان خودرویی شرکت مسجدسلیمان پس از تهیه و تأیید توسط برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جهت تصویب به برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران ارائه گردیده و منتظر کسب مجوزات لازم است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با عنوان اینکه این شرکت از نظر وسعت بزرگترین شرکت بهره بردار محسوب می شود گفت : بیشترین فعالیت عملیاتی این شرکت در مناطق صعب العبور کوهستانی و فاقد راه مواصلاتی صورت می گیرد. مهندس ابراهیم پیرامون ادامه داد : به همین منظور ضرورت دارد در بحث اعطای ماشین آلات راه سازی با توجه به انتظاراتی که از صنعت نفت جهت احداث راههای روستایی و بهره مندی روستاییان از خدمات نفت می رود جای دارد با نگاه ویژه ای به این شرکت نگریسته شود. وی با تشریح برخی دشواری های ناوگان خودرویی خواستار تسریع در امر اعطای خودروهای جدید با اولویت خودروهای ویژه عملیاتی و مقابله با بحران بعنوان یکی از نیازهای اساسی این شرکت شد. وی با برشمردن این نکته که از سال 1382 تاکنون هیچگونه نوسازی در ناوگان خودروهای ملکی این شرکت صورت نگرفته است گفت : اغلب خودروهای ملکی فرسوده و فاقد کارایی لازم می باشند به همین دلیل سیستم ترابری با معضلات و مشکلات پیچیده ای مواجه گردیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.