• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

اولين نظرسنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/81 درصد مخالف حضور عبدالمجيد باقري نيا

  • کد خبر : 7851
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مطالعه افکار عمومی و شناخت ابعاد آن همواره مورد توجه سیاست گذاران و مجریان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده و نقش موثر در اتخاذ تصمیم های آنان داشته و دارد. در زمان حاضر نیز نظرسنجی به صورت یک ضرورت اجتناب ناپذیر در خدمت رهبران فکری و سیاسی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مطالعه افکار عمومی و شناخت ابعاد آن همواره مورد توجه سیاست گذاران و مجریان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده و نقش موثر در اتخاذ تصمیم های آنان داشته و دارد.

در زمان حاضر نیز نظرسنجی به صورت یک ضرورت اجتناب ناپذیر در خدمت رهبران فکری و سیاسی و نیز مدیران و مجریان جامعه برای اتخاذ تصمیم های راهبردی و کاربردی، قرار گرفته است. تغییر و تحولات در دنیای مجازی با تکیه بر ابزارهای فناورانه یا تکنولوژیک هر روز شتاب بیشتری می گیرد به گونه ای که امروزه حضور کاربران در فضای مجازی و استفاده از امکانات دیجیتالی امری اجتناب ناپذیر شده است.

تعامل دو جانبه بین رسانه و مخاطب، نظام بخشیدن به افکار عمومی در چارچوب اهداف و برنامه های مسوولان اداره جامعه از طریق رسانه های مجازی به امری ضروری تبدیل شده است. هم چنین مردم و کاربران با توجه به نیازها و سلایق خود و نیز میزان استفاده از فضای مجازی می توانند در پیشبرد اهداف جامعه و حتي پيشبرد شهري كه در آن زندگي مي كنند و نیز تاثیرگذاری بر روند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها، نقش آفرینی کنند.

به همين دليل سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تصميم گرفته است نظرات كاربران خود را در ارتباط با مسائل مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اجتماعي و همچنين عملكرد مسئولين و ادارات مختلف شهرستان به نظرسنجي بگذارد. آنچه به پيشرفت شهرستان كمك مي كند نظر دادن بدون خصومت هاي شخصي و سياسي ست كه قطعاً كاربران محترم به اين مسئله پايبند خواهند بود. در اولين نظر سنجي كه انجام شد كاربران سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با 81 درصد مخالف حضور عبدالمجيد باقري نيا به عنوان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان بودند. همچنين با توجه به آمار نگران كننده خودكشي دومين نظرسنجي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين رابطه قرار داده ايم و از كاربران پرسيده ايم به نظر شما اصلي ترين عامل خودكشي چيست؟ كه اميدواريم با شرکت در این نظر سنجی ما را در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه یاری کنيد. شما مي توانيد در انتخاب سوژه هاي مختلف براي طرح موضوع نظرسنجي به ما كمك كنيد.

سعيد مرادي- مدير مسئول سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. كار بلدي مرادي جان

  2. به نظرم يه نظر سنجي هم براي اعضاي شورا بزار تا ببينيم مردم از كدومشون راضي تره.

  3. جناب مرادی آیا از این نظر ات مردم کسی هم استقبال میکند همانطوری که شما فرمودید 81 درصد مردم ایشان را قبول ندارن کی توجه کرد؟ پس لطفا نظرسنجی زمانی بگذارید که بعد از نظرات اکثر دوستان از آن استفاده شود . با تشکر

  4. reza جان نظر سنجی باید انجام شود – اگر هم ترتیب اثر داده نشد — دراین بین نظرات و رای مردم از طریق این سایت و سایتهای دیگراعلام شود تا مسولین با دقت بیشتری رفتارهای بعدی را انجام دهند تا حقی از مردم ما ضایع نشود.باتشکر از شما واقای مرادی گل.

  5. يكي از ارزشمندترين كارهايي كه اين سايت انجام داده همين نظر سنجي هاست. اميدوارم كه عملكرد ادارات را به نظرسنجي بزاريد تا هم م ردم و هم خود مديران از وضعيت شان مطلع شوند. دستت مريزاد آقاي مرادي عزيز.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.