• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

باقري نيا: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد منعقد نشده است

  • کد خبر : 7807
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقری‌نیا  با بیان اینکه فهرست نهایی تیم نفت مسجدسلیمان در روزهای آینده و نهایتاً تا 10 روز آینده اعلام می‌شود، اظهار کرد: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد منعقد نشده است و تنها در حال رایزنی با بازیکنان هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: در اردوها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجید باقری‌نیا  با بیان اینکه فهرست نهایی تیم نفت مسجدسلیمان در روزهای آینده و نهایتاً تا 10 روز آینده اعلام می‌شود، اظهار کرد: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد منعقد نشده است و تنها در حال رایزنی با بازیکنان هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: در اردوها و تمرینات بازیکنان انتخاب می‌شوند و با آن‌ها عقد قرارداد خواهد شد و برای انتخاب بازیکنان عجله نداریم. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: برای انتخاب دروازه‌بان تیم در حال رایزنی هستیم و تلاش داریم تا بازیکنی خوب و خوش‌تکنیک برای تیم انتخاب کنیم و در این زمینه مذاکرات آغاز شده است.

وی عنوان کرد: رضا حیدری دروازه‌بان فصل گذشته فولاد یزد قراردادش با تیمش به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به این دلیل با وی نیز مذاکره کرده‌ایم. باقری‌نیا خاطر نشان کرد: 2 اردو در تابستان سال‌جاری تشکیل خواهد شد و هر 2 داخل کشور هستند و مکان برپایی اردوها بروجرد و سرعین تعیین شده است. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان تصریح کرد: با برخی از بازیکنانی که برای حضور در لیست نهایی تیم در نظر داریم مذاکره شده است و با آن‌ها به توافق رسیده‌ایم و با برخی دیگر نیز در حال رایزنی هستیم که پس از نهایی شدن، لیست را اعلام خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    اقای باقری نیا چرا باید بازیکن های که فصل قبل خیلی خوب بازی کردند به تیم های دیگر لیگ برتری رفته اند.بازیکن هایی مثل حکیم نصاری یا میثم دورقی یا صادق صادقی.ایا شما با انها صحبت کردید که در تیم بمانند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.