• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان: به زودي پايگاه پژوهشی گردشگری سرمسجد- بردنشانده افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 7790
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

حرکت بسیار خوبی که در حوزه میراث فرهنگی اتفاق افتاد اين است كه توانستیم برای اولین بار مجوز پایگاه پژوهشی گردشگری سرمسجد – بردنشانده را از سازمان میراث فرهنگی کشور بگیریم و انشالله به زودی پایگاهش تجهیز و افتتاح خواهد شد که اين یکی از آروزوهای دیرینه کارشناسان و باستانشناسان خوزستانی بوده است. باشگاه روزنامه […]

حرکت بسیار خوبی که در حوزه میراث فرهنگی اتفاق افتاد اين است كه توانستیم برای اولین بار مجوز پایگاه پژوهشی گردشگری سرمسجد – بردنشانده را از سازمان میراث فرهنگی کشور بگیریم و انشالله به زودی پایگاهش تجهیز و افتتاح خواهد شد که اين یکی از آروزوهای دیرینه کارشناسان و باستانشناسان خوزستانی بوده است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- افشین حیدری مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان خوزستان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: مسجدسليمان شهری ست که بالاترين آمار بیکاری را دارد. شهری که دارد اقتصاد کشور را هر روز زنده نگه می دارد حقش بیش از این است. شهری که یک روز جز اولین ها بود امروز مشکلات فراوانی دارد. وي ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی مهندس گوروئي فرماندار محترم و همچنين دکتر جلیلی نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي پروژه های خوبی را در مسجدسلیمان شروع کرده ایم .مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان ادامه داد:

حرکت بسیار خوبی که در حوزه میراث فرهنگی اتفاق افتاد اين است كه توانستیم برای اولین بار مجوز پایگاه پژوهشی گردشگری سرمسجد- بردنشانده را از سازمان میراث فرهنگی کشور بگیریم و انشالله به زودی پایگاهش تجهیز و افتتاح خواهد شد که اين یکی از آرزوهای دیرینه کارشناسان و باستان شناسان خوزستانی بوده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حيدري ادامه داد:

با توجه به شعار رئیس جمهور محترم در اين خصوص که خوزستان بايد قطب گردشگری کشور شود خوشبختانه اعتبارات خوبی براي ميراث فرهنگي و گردشگري استان در نظر گرفته شده است و شهر مسجدسلیمان با وجود چاه شماره یک و بناهای تاریخی که دارد یکی از مقاصد هدف ما می باشد. ايشان ادامه داد: در بحث جذب توریست، موزه مسجدسلیمان در سال گذشته افتتاح شد، موزه نفت در حال پیگیری ست، مطالعات سد تفریحی تمبی در حال انجام می باشد، با هماهنگی نماینده محترم و فرماندار جاده گردشگری دو راهی نفت سفید در حال پيگيري ست، پروژه آب درمانی گلگیر نيز امسال افتتاح خواهد شد… مهندس حيدري اظهار داشت:

من همین جا اعلام می کنم هر کس در مسجدسلیمان در بخش خصوصی بخواهد مجتمع گردشگری – تفریحی احداث کند با تسهیلات کم بهره به ايشان کمک خواهیم کرد. در مجموع میراث فرهنگی و گردشگري خوزستان تلاش خواهد کرد که وظیفه اش را در قبال مردمی که به ایران خدمت کرده است انجام بدهد. ايشان گفتند: من آینده مسجدسلیمان را بسیار روشن می بینم و قطعاً خداوند سبحان نگاه خاصی به مسجدسلیمان دارد. اميدوارم از فرصتي كه به دست آمده است در شهر محروم مسجدسلیمان چند پروژه بزرگ گردشگری و تفریحی احداث شود.

وي در پايان از دكتر مقتدايي استاندار خوزستان، مهندس حاجتي معاون برنامه ریزی استانداري خوزستان،دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، مهندس گورئي فرماندار مسجدسليمان و همچنين حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان تشكر ويژه نمود و گفت: قطعاً با حمايت اين عزيزان آینده ی خوبی برای مسجدسلیمان رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باتشکر از مدیر کل لایق وتوانمند استان خوزستان .که واقعا فعالیتش چشم گیر بوده.وتقدیر تشکر از مدیر فعال سایت آقای سعید مرادی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.