• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تشريح شد/ ابهامات عضو شوراي شهر مسجدسليمان در ارتباط با زمين هاي ارتش

  • کد خبر : 7731
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۵

به استناد تبصره3ماده 101 در اراضی با مساحت بیشتر از پانصد متر مربع شهرداری ها برای تأمین سرانه فضای عمومی و خدماتی تا سقف بیست و پنج درصد (25%) برای تأمین اراضی مورد نیاز، احداث شوارع و معابر عمومی شهر دریافت نماید. بر اساس کدام مجوزات قانونی این سقف تا 22 درصد صورت گرفته است؟ […]

به استناد تبصره3ماده 101 در اراضی با مساحت بیشتر از پانصد متر مربع شهرداری ها برای تأمین سرانه فضای عمومی و خدماتی تا سقف بیست و پنج درصد (25%) برای تأمین اراضی مورد نیاز، احداث شوارع و معابر عمومی شهر دریافت نماید. بر اساس کدام مجوزات قانونی این سقف تا 22 درصد صورت گرفته است؟

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سياست سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين است تا تلاش كند دغدغه‌های مردم را به سمت مطالبه‌گری پیش ببرد. هدف ما اطلاع‌رسانی دقیق و پيگيرانه است و معتقديم در هر مجموعه‌ای اگر نقد نباشد دیکتاتوری ایجاد می‌شود…

در مصاحبه ي مورخ 27 ارديبهشت سال 1393 در گفتگويي كه با محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان داشتيم ايشان در بخشي از سخنان خود گفتند:« در ارتباط با زمین های ارتش ابهاماتی وجود دارد که پس از کار کارشناسی و بررسی هایی که انجام خواهد شد نتیجه آن در مصاحبه ای به سمع همشهریان خواهد رسید.» پس از اين مصاحبه كامنت هاي بسياري از مردم شريف مسجدسليمان و حتي مسجدسليماني هاي خارج از استان داشتيم كه پيگير اين مصاحبه و انتشار ابهامات فروش زمين هاي ارتش و تحقق وعده اين عضو شوراي شهر مسجدسليمان شدند.

پس از گذشت بيست روز از ايشان پرسيديم آيا كار كارشناسي و بررسي هايي كه لازم بود انجام شده است يا خير؟ زمانپور گفت: بنده ساعت ها در اين رابطه تحقيق كردم و ابهامات موجود را اول در صحن شوراي شهر و پس از آن در قالب طرح سؤال براي شهردار محترم فرستادم كه ايشان قرار است به زودي پاسخ بنده را بدهد. وي ادامه داد: من به هيچ وجه قصد ندارم اتهامي را به كسي وارد كنم بلكه به عنوان نماينده مردم تنها ابهاماتي دارم كه اميدوارم با پاسخي كه توسط شهردار داده مي شود اين ابهامات برطرف شود. زمانپور گفت: اگر چه اين اتفاقات در زمان مهندس حيدري نبوده است اما ايشان به عنوان شهردار فعلي بايد در اين رابطه تفحص و به شوراي شهر پاسخ بدهد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان زمانپور در ادامه از ابهاماتي كه براي ايشان در ارتباط با فروش زمين هاي موسوم به زمين هاي ارتش به وجود آمده بود سخن به ميان آورد و گفت: اين ابهامات عبارتند از:

1-  برابر با طرح جامع و ضوابط و مقررات مربوط به شهرسازی و معماری، تغییر کاربری املاک صرفاً در صلاحیت کمیسیون ماده 5 می باشد و شهرداری صلاحیتی جهت تعیین و یا تغییر کاربری املاک ندارد و کمیسیون مذکور پس از مطالعات کاربری املاک را بر مبنای نیاز تعیین می نماید. بنابراین تغییر کاربری های تعیین شده بدون توجیه علمی و منطقی و مجوز قانونی قابل پذیرش نخواهد بود. حال سئوال اینجاست آيا شهرداری با اخذ مجوزات قانونی دستورات لازم را برای تخریب املاک فوق صادر نمود؟ اگر اين گونه است لطفاً مستندات را ارائه دهد.

2-  با توجه به لازم الاجراء شدن قانون منع فروش واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکت های تعاونی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مصوب 6/5/1381توضیحات لازم در این خصوص ارائه گردد؟

3- آيا ضوابط و مقررات مربوط به طرح جامع شهر مسجدسلیمان در خصوص اراضی فوق صورت گرفته است؟ در صورتي كه اين كار انجام شده لطفاً مستندات خود را ارائه دهند.

4- به استناد تبصره3ماده 101 در اراضی با مساحت بیشتر از پانصد متر مربع شهرداری ها برای تأمین سرانه فضای عمومی و خدماتی تا سقف بیست و پنج درصد (25%) برای تأمین اراضی مورد نیاز، احداث شوارع و معابر عمومی شهر دریافت نماید. بر اساس کدام مجوزات قانونی این سقف تا 22 درصد صورت گرفته است؟

5-  به استناد بند 9 ماده 55 قانون شهرداری ها انجام معاملات شهرداری اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول پس از تصویب شورای اسلامی مجاز خواهد بود. لطفاً اسناد و مدارک مربوط به مصوبه شورا ارائه گردد؟

6-  به استناد تبصره3 ماده 101، شهرداری مجاز است با توافق مالک قدرالسهم مذکور را بر اساس قیمت روز طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری دریافت نماید.

الف)- آيا ارزیابی اراضی فوق توسط کارشناس دادگستری صورت گرفته است؟

ب)- چرا هیچ گونه اعتراضی به مبلغ ارزیابی شده توسط شهرداری صورت نگرفته است؟

ج)- مصوبه شورا در این خصوص ارائه گردد.

محمدرضا زمانپور گفت: مردم مطمئن باشند اين طرح سوال تا حصول نتيجه پيگيري خواهد شد و اگر خدايي ناكرده قصوري از جانب هر كسي صورت گرفته باشد از طريق اداره بازرسي با او برخورد خواهد شد.

ايشان در پايان سخنان خود ضمن تشكر از جمايت هاي اعضاي محترم شوراي شهر از حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم مسجدسليمان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و همچنين مهندس گورويي فرماندار پرتلاش مسجدسليمان درخواست نمود كه در ارتباط با احقاق حقوق بر حق مردم مثل هميشه با شوراي شهر همكاري كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 43
  1. عضو محترم شورا
    باسلام وخسته نباشید
    وفتی ابهامی این چنینی را رسانه ای میکنید.یقینا” مطمئن هستی تخلف آشکاری رخ داده است.وافراد مظنون به این تخلف نیز شناسایی شده اند.
    1- شهردار در این خصوص چه اقدامی صورت داده است؟
    2- آیا موضوع به سازمان بازرسی انعکاس داده شده است؟

  2. درود بر آقاي زمانپور.بسيار خوشحالم وقتي جوان شايسته اي چون شما را مي بينم كه به دور از هر مسئله اي اينچنين از حق مردم دفاع مي كني. من چندين مورد از مصاحبه هاي شما را خواندم و به شما جوان شايسته ايل بختياري افتخار ميكنم. مرادي جان دست شما هم درد نكند….

  3. چرا موضوع به این مهمی تاکنون توسط شهردار پیگیری نشده است؟

  4. دیگر بس است از این همه محافظ کاری مسئولین شهر،آقای فرماندار،امام جمعه محترم شهر که این همه دغدغه مشکلات مردم رو دارید.لطفا” در این امر مهم سکوت ننمائید

  5. چرا شهردار محترم تاکنون دراین خصوص سکوت کرده بود؟
    چه کسانی تاکنون مانع رسانه ای شدن موضوع بوده اند؟

  6. بامسبین حیف میل کردن اموال و سوء استفاده از موقیت در هراداره ای باید به شدت برخورد کرد …
    فرماندار محترم و دیگر مسئولین باید وارد موضوع شوند و در صورتي كه تخلفي صورت گرفته باشد بامتخلفین برخورد قضایی شود

  7. همه عقب ماندگی شهر اثر جیب های گشادعده ای خاص است که سایه شوم انها چهره شهر رو به این روز انداخته است

  8. اميدوارم اعضاي محترم شوراي شهر مسجدسليمان با جديت اين مسئله را پيگيري كنند. مردم از شما جواب مي خواهند. اگر تخلف و يا كوتاهي صورت گرفته باشد توسط هر كسي كه مي خواهد باشد بايد اعلام و مراجع قضايي ارجاع داده شود.

  9. آقای هوشمند عزیز
    316 میلیاردو بدن بدست کدام شیر پاک خورده ………….

  10. سلام خدمت امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا اميني. از شما خواهش مي كنيم علاوه بر 316 ميليارد نفت كه حق مردم است اين مسئله را هم تا آخر پيگيري كنيد….

  11. فرماندار محترم سکوت در مقابل حیف ومیل کردن اموال خیانت است

  12. بازم خوبه يكي مث زمانپور هست.دمت گرم. انشالله هرچي از خدا مي خواي بهت بده.

  13. جناب آقاي مرادي ضمن عرض سلام و خسته نباشيد. وظيفه خود مي دانم كه از تلاش هاي شما جهت تنوير افكار عمومي تشكر كنم. شماره همراه من…………………. است . لطفا در صورت امكان شماره تماس خودتان را براي من بگذاريد. با تشكر

  14. رسانه ای کردن موضوع فقط داغ مردم زیاد میکنه،………..

  15. درود بر زمانپور، درود بر سعيد مرادي، درود بر هر آنكه براي رضاي خداوند و احقاق حقوق مردم تلاش مي كند. دمتون گرم.

  16. تشكر مي كنم از شما جناب آقاي مرادي عزيز. به اعتقاد من شوراي شهر در يك برهه ي تاريخي قرار گرفته است. يك تصميمي بايد بگيرد و اين تصميم بايد بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف مثل: مسائل طايفه اي، كاري، رودرواسي هاي فاميلي و… باشد. اميدوارم اين مسئله با دقت بررسي و اگر تخلفي صورت گرفته است برخورد شديد شود.

  17. استاندار محترم جناب آقای مقتدایی
    معاونت محترم عمرانی استانداری خوزستان جناب آقای سیاحی
    مدیرکل محترم امور شهری استانداری جناب آقای جولانژاد
    مدیرکل محترم بازرسی استانداری خوزستان
    مدیر کل محترم حراست استانداری خوزستان
    مدیر کل محترم سازمان بازرسی استان خوزستان
    باسلام
    به خون شهداء قسمتان می دهیم اين مسائل را پيگيري نماييد…

  18. وقتی بکار گیری نیرو در شهرداری مثل اب خوردن است وهیچ گونه ضوابط ومقرراتی هم در کار نیست.اگر فکر میکنید دروغ میگم برید از خود کارکنان شهرداری بپرسید توی همین ماه چند نفر به کادر شهرداری اضافه شده است
    ……………………………………..

  19. آقاعلیرضا کاملا”موافقم
    تنها سازمان تو ایران (شهرداری )که هیچ ضوابط ومقرراتی برای جذب نیرو وجود نداره وهرکس براحتی میتونه وارد ان بشود.وهمین عامل باعث بروز خیلی مشکلات شده است
    بنده بعنوان یک عضو کوچک شهرداری وقتی این مطلب را خواندم عرق شرمندگی وخجالت تمام وجودم را گرفت.که فردا چگونه میتوانیم توی چهره ارباب رجوع ها نگاه کنیم.
    وچرا موضوع به این مهمی تاکنون مسکوت مانده بود. وهیچ کدام از مسئولین شهرداری اقدامی نکرده اند.

  20. شهردار محترم ما منتظر حکم جنابعالی در این خصوص هستیم

  21. اقای زمانپور
    چرا لقمه رو دور سرت خودت می چرخانی؟
    همانطوریکه توی ابهامات حضرتعالی امده است شهرداری بدون اخذ مجوز از کمیسیون ماده 5 اقدام به صدور پروانه و ……………..داده است.چه تخلفی اشکارتر از این پس افراد متخلف باید سریعا” به سزای اعمالشان برسند.دیگر نیازی به این همه داستان سرای هم نبوده است.

  22. لا یتَّخِذِ الْمُؤْمِنُونَ الْكافِرینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنینَ … (آل عمران، 28)
    نباید سرپرست مؤمنان از غیر خودشان باشد..در جامعه اسلامی، ایمان داشتن شرط اصلی برای انتخاب مدیر و سرپرست است و اصولاً پست‌های كلیدی (همچون مدیریت)، نباید به افراد بی ایمان واگذار شود، چون امكان سوء استفاده در این سمت‌ها فراوان است.

  23. علل بروز و انواع تخلفات اداری

    الف )ریشه های فرهنگی واجتماعی

    مهمترین عامل در بروزتخلفات اداری ریشه ها ی فرهنگی و عقیدتی است . فرهنگ عمومی جامعه ،ارزشها و هنجارهای حاکم بر افراد واجتماع و عقاید و باورهای مردم نقش محوری در این زمینه دارند. مادی گرائی ، فرد گرائی ، روحیه مصرف گرائی و مهمتر از همه ضعف در ایمان به آخرت از جمله آنان است.
    واقعيت اين است كه در نظام اداري كنوني جامعه ما ، انتصاب و اختصاص پست هاي سازماني برمبناي رفيق بازي و يا رشوه به صورت امري عادي درآمده و تباني بين افراد مسول، سياستمداران و عوامل بوروكراسي اداري براي عبور از فيلترهاي نظام اداري، يك جريان پذيرفته شده است. كه نتيجه آن بروز فساد بويژه در سطح كلان جامعه بوده است.

    ب)ریشه های اقتصادی

    بی ثباتی اقتصادی ، تورم افسار گسیخته ، رکود اقتصادی ، کاهش درآمد ها و کاهش قدرت خرید مردم و توزیع نادعادلانه در آمدها در جامعه از جمله مهمترین عوامل اقتصادی یروزتخلفات اداری است.

    ج)عوامل سیاسی

    عدم استقلال کامل قوه قضائیه ، نفوذ قوه مجریه بر آن و بر دستگاه های نظارتی و بازرسی ، فشار گروه های ذی نفوذ در داخل و خارج سازمان ، فساد اداری مدیران ، جو سازی و غوغا سالاری، توصیه برای در امان ماندن مدیران متخلف از مجازات و بالاخره آگاهی مردم از حقوق خود در برابر قانون ، از جمله عوامل سیاسی تسهیل کننده های تخلفات اداری است.

    د)عوامل ادرای سازمانی

    تشکیلات اداری غیر کارآمد ، پیچیدگی قوانین ، مقرارت و تعدد بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری ، مدیران غیر موثر ،فقدان شایسته سالاری و وجود تبعیضات در زمینه هی استخدام و ارتقای افراد ، نارسایی در نظام تشویق و تنبه و نظام نظارت و ارزشیابی و عوامل متعدد دیگر از جمله عوامل تسهیل کننده در این امر هسنتد.علل مذکور وعوارض ناشی از آن موجب تخلفات اداری و در پی آن فساد اداری می گردد. که نتایج منفی آنها بر هیچ کس پوشیده نخواهد ماند که عامل بزرگی در ایجاد فقدان اثر بخشی و عدم کارایی و در نتیجه عدم توسعه وعقب ماندگی در سازمان و به پیروی از آن در جامعه خواهد گردید.

    حالا شهروندان عزیز قضاوت با خودتان …

  24. ما کارکنان بهره برداری جزء سکوت چیزه دیگری برای گفتن نداریم .

  25. وقتی توی شهرداری به بهانه های واهی و بیخود ،افراد زبده وکاربلد رو کنار میزارند.باید هم شاید چنین تخلفات بزرگی بدر حال واینده هم باشیم.

  26. رئیس شورا ودیگر اعضاءمحترم چرا سکوت کرده اید.. ……….
    بنده به نوبه خودم تسلیت عرض می نمایم…………………………………………………………

  27. اقای مرادی
    وقتی این مطلب راخواندم گریه ام گرفت،پدرمن وامثال پدر من باید شبانه روز این خیابون اون کوچه رو برای مردم تمیز کنندومن به این پدر افتخار میکنم.چون میدونم اون نونی رو که میاره سر سفره پاکه وبه راحتی از گلویمان پایین میره…
    وقتی از پدرم سئوال میکنم چرا حقوق دیر میده،پدرم میگه شهرداری به خیلی ها بدهکاره بخاطر همین حقوق مان با زحمت جمع جور میشه..
    حالا متوجه شدم علت دیر حقوق دادن به پدرم چيه
    از امام جمعه مردمی که همیشه یار ویاور کارگران ومظلومان است تقاضا داریم با افراد متخلف برخورد نماید

  28. امام جمعه محترم
    حضرت امام رحمه الله علیه فرمودند:
    نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد
    آنهايى كه در اين چند سالِ مبارزه و جنگ به هر دليلى از اداى اين تكليف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و ديگران را از آتش حادثه دور كرده‏اند مطمئن باشند كه از معامله با خدا طفره رفته‏اند، و خسارت و زيان و ضرر بزرگى كرده‏اند كه حسرت آن را در روز واپسين و در محاسبه حق خواهند كشيد. كه من مجدداً به همه مردم و مسئولين عرض مى‏كنم كه حساب اينگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند؛ و نگذارند اين مدعيان بى‏هنر امروز و قاعدين كوته نظر ديروز به صحنه‏ها برگردند.
    من در ميان شما باشم و يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مى‏كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.
    هرگونه کوتاهی و قصور مسئولین در برخوردبا متخلفان خیانت است به آرمانهای امام و خون شهداء

  29. اقای زمانپور شماگفتید:این اتفاقات در زمان مهندس حیدری شهردار فعلی نبوده است اما ایشان به عنوان شهردار باید در این رابطه تفحص و به شورای شهر پاسخ بدهد.
    لطفا” اول شفاف سازی نمائید این تخلفات در زمان مدیریت چه کسی بوده است؟
    همانطوری که در مصاحبه حضرتعالی امده است شهرداری بدون اخذ مجوزاز کمیسیون ماده 5 نسبت به صدور سند اقدام نموده است پس کاملا” مشخص است که این تخلف اشکار است نه یک ابهام!!!
    اقای زمانپور برای فردی باسوادی مثل جنابعالی بعید ؟!؟ که تخلفی به این بزرگی در روز روشن اتفاق افتاد و به ان بگویید یک ابهام ، واقعا” خیلی جالبه………………

  30. یکی نیست از آقایان شورا سئوال کند با کدام مجوز تو همین مدت کوتاه 96 نفر به سازمان بیمار شهرداری در غالب پیمانکار حجمی ، فضای سبز و غیره استخدام کرده و بخشی از نیروها 3 ماه و عده ای 2 ماه حقوق نگرفته اند با کدام مجوز ؟؟؟ آیا کسی رسیدگی می کند !!!!!!؟؟؟؟

  31. تمام اعضاي محترم شوراي شهر پيگير اين مسئله هستند و به زودي اگر مشكلي باشد آن را پيگيري مي كنند. اعضاي شورا انصافاً دارند زحمت مي كشند.

  32. همانگونه كه آقاي زمانپور فرموده اند ابهامات وجود دارد ايشان كسي را متهم نكرده است و چيزي هم هنوز مشخص نيست. نظام مقدس جمهوري اسلامي اگر تخلفي صورت بگيرد قطعا با شدت با آن ها برخورد خواهد كرد.

  33. به نظر من همين مطالبه گري هاست كه باعث تعالي و پيشرفت يك شهر مي شود. درود

  34. دوستان. من همه نظرها را خواندم و خوشحالم از اين كهمي بينم مردم اين همه دغدغه شهر را دارند. اميدوارم با اين جوي كه در شهر به وجود آمده است و مردم احساس كرده اند بايد پيگير حقوقشان باشند شاهد آباداني مسجدسليمان باشيم.

  35. مدیران محترم مسجدسلیمان
    ساختمان های که با مجوز شهرداری توسط ارتش تخریب شدند به نوعی جزء اثار باستانی شهر محسوب میشدند که فکر کنم قدمتی بالای 100سال داشته اندو به نوعی خاطرات این شهر با کوتاه تظری وبی فکری عده ای با خاک یکسان شده اند………
    حتی میراث فرهنگی هم میتوانست به نوعی جلوی این کار بگیرد.
    اما کدام دلسوز………………………………………
    اقای زمانپور اینهم یک ابهام دیگر که بایستی بدان اشاره میکردی………….

  36. متاسفانه مهاجرت افراد مستعد به دیگر شهرها، و جایگزین شدن افراد نااشنا با فرهنگ شهرنشینی باعث خیلی از عقب ماندگی ها در شهر شده است…………………..
    اما دلم اتیش گرفت وقتی دیدم میراث ما چگونه بخاطر چندل غازی پول ویران میشوند…………..

  37. آقاي زمانپور ضمن حمايت همه جانبه از شما اين انتظار مي رود كه روند پيگيري اين مسئله هر هفته به مردم ارائه شود. با تشكر

  38. با سلام بحث زمين خواري در شهرستان يك بحث جدي ست كه احتياج به يك كارگروه قوي دارد. بايد سازمان بازرسي به اين مسئله ورود كند با بررسي بعضي از پرونده ه اي گذشته خيلي از مسائل و تخلفات در سازمان هاي مختلف رو خواهد شد.

  39. تخلف از جانب هر كسي كه باشد بايد مجازات شود. چه ارتش باشد چه شهرداري و چه شوراي شهر.اميدوارم چند روز ديگه نگن هيچي نبود…

  40. اقای زمانپور ضمن حمایت همه جانبه از حضرتعالی،این موضوع نکنه فردا با کد خدامنشی یک عده ای حل وفصل شود

  41. خدا خيرت بده زمانپور. آنچهبراي ما اهميت دارد خروجي اين مصاحبه مي باشد. اين كه تا پايان پيگيري و اگر حقوقي از اين مردم تضييع شده برگردد. آنچه از همه چيز براي ما اهميت بيشتري دار اين است كه مشخص شود اين اهمال كاري از جانب چه كساني بوده كه بايد به مراجع قضايي معرفي شوند تا نظام مقدس جمهوري اسلامي با آنان برخورد كند. منتظر خبرهاي ديگري از شما هستيم. يا حق.

  42. ساختار غیر کارآمدشهرداری….
    استخدام های غیر کارشناسی وتحمیل هزینه های گزاف به بدنه سازمان….
    وجود تبعیضات، انتصاب و اختصاص پست های سازمانی برمبنای دسته های جناحی وطایفه گری..
    فشار گروه های ذی نفوذ در داخل و خارج سازمان برای درامان ماندن مدیران متخلف از مجازات…
    ودیگر موارد….باعث رخ دادن همچنین تخلفاتی در درون سازمانها باشیم
    اقای زمانپور عزیز
    ضمن حمایت همه جانبه با حضرتعالی ،بیدرنگ باید با کانون های متخلف برخورد قضایی نمود ….

  43. مدیر محترم سایت.سلام و تحیات.اینکه متاسفانه مستقیما حرف های اثبات نشده ای توسط عضو محترم شورا علنی گردیده خود قابل تامل و پیگیریست لکن موضوعیکه نظر این حقیر را به خود جلب نموده این که رسانه ها چرا باید علنا دست به تخریب یک سازمان مردمی زده به گونه ای که ارباب رجوع از همین موضوع سو  استفاده نموده و تضعیف بیشتر شهرداری را رقم بزند.قطعا اگر عضو محترم شورا به دنبال رفع نگرانی اش میبود اول خلف را اثبات و سپس به دنبال راه علاج می افتاد.توهین غیر مستقیم به شعور پرسنل و انگ مدام تخلف در فلان موضوع به کرات در افاضات عضو محترم شورا به چشم می آید و سیخ در چشم شهرداری کردن با بیانات تضعیف آمیز.به هر حال اعضای محترم شورا عملکردشان مشخص است و قریب به دو سال دیگر همین افراد محترم دستشان را جلوی ما دراز میکنند و رای میخواهند.تا آن موقع صبر میکنیم و اشتباهاتشان را آنوقت به این اشخاص محترم گوش زد خواهیم نمود.آنوقت خواهیم گفت یادتان بود که چقدر ما را بیهوده در مقابل شهروندان قرار دادید…مرادی عزیز میدانم این نظر را منتشر نمیکنید چون ناخوشایند عضو محترم شوراست ولی به گوشش برسانید آبروی شهرداری آبروی شوراست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.