• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

گفتگوي سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با علي ادبي دادستان مسجدسليمان

  • کد خبر : 7712
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

از ابتدای سال تاکنون حدود 2183 گرم مواد مخدر در مسجدسلیمان کشف که در سه مورد مواد مخدر صنعتی بیش از سی گرم بوده که در صورت اثبات موضوع مجازات متهمین اعدام خواهد بود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ علي بلدي: علي ادبي فيروزجايي دادستان مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قسمتي […]

از ابتدای سال تاکنون حدود 2183 گرم مواد مخدر در مسجدسلیمان کشف که در سه مورد مواد مخدر صنعتی بیش از سی گرم بوده که در صورت اثبات موضوع مجازات متهمین اعدام خواهد بود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ علي بلدي: علي ادبي فيروزجايي دادستان مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان قسمتي از عملكرد اين دادستاني را تشريح كرد. وي گفت: از اولویت های مهم دادسرای مسجدسلیمان حفظ امنیت و آرامش شهروندان می باشد در این راستا برخورد سریع و قاطعی با مجرمین صورت گرفته و نتیجه آن کاهش آمار سرقت در اردیبهشت ماه سال 93 به مدت مشابه سال قبل بوده است. وي ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما تعقیب متهمین و مجرمین می باشد و از اول سال تاکنون دو فقره قتل عمد داشتیم که متهمین ظرف 24 ساعت دستگیر شدند، دو فقره آدم ربایی نیز داشتیم که متهمین آن ها در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و در حال حاضر با قرار قانونی در بازداشت می باشند. قابل ذکر است از ابتدای سال تاکنون حدود 2183 گرم مواد مخدر در مسجدسلیمان کشف که در سه مورد مواد مخدر صنعتی بیش از سی گرم بوده که در صورت اثبات موضوع مجازات متهمین اعدام خواهد بود. مضافاً این که يك پرونده قتل در دادگستری مسجدسلیمان مطرح بود که قبل از تصدی بنده به سمت دادستانی حکم قصاص قاتل آن صادر و اخیراً حکم آن در دیوانعالی کشور تایید گرديده است که پس از انجام تشریفات قانونی در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دادستات مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: الحمدلله در ماههای گذشته تعقیب متهمین و تحقیق ار آن ها در سریع ترین زمان ممکن انجام گرفته است که در سال 93 ضمن ارائه این روند اجرای احکام نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

ايشان افزودند: در حال حاضر تعداد هفت قاضی در دادسرای مسجدسلیمان مشغول به خدمت هستند هر چند به نسبت تراکم جمعیتی آمار جرائم این تعداد کافی نیست ولی به نسبت سال های قبل آمار مناسبی ست که جا دارد از جناب آقای الفت رییس کل محترم دادگستري استان خوزستان تشکر کنم که در اختصاص قاضی به دادسرای مسجدسلیمان عنایت ویژه ای داشتند.

وي در پایان سخنان خود گفت: مجموعه ی دادسرای مسجدسلیمان به همراه تمامی نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان جهت حفظ امنیت و آسایش شهروندان تلاش نموده و برخورد قاطعی با مجرمین خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. موفق باشيد جناب آقاي ادبي.

  2. باتشکر از خدمات و زحمات دادستان ارزشمند جناب آقای ادبی انشاالله بجز مقوله امنیت در احقاق حق مردم و شهر مظلوم مسجدسلیمان با همکاری سایر خدمتگزاران نسبت به پیگیری این مهم (پرداخت مطالبات شرکت نفت ) توجه و اقدام ویژه ای مبذول گردد .

  3. به امید توفیق و موفعقیت روز افزون برای دادستان محترم شهرمان جناب آقای ادبی 

  4. جناب دادستان محترم ضمن سلام و خسته نباشید در صورتیکه جهت احقاق حق مردم شهر نسبت به 316 میلیارد عوارض سالیانه نفت و گاز که به شهر بدهکار است کسی شاکی نشده لطفا بعنوان مدعی العموم نسبت به احصال این حق قانونی اقدام کنید و ضمن جلوگیری از تضیع بیشتر ، حق مردم شهر از سهم نفت و گاز را از گلوی نفتخواران بیرون بکشید خدا یا و یاورتان باشد

  5. ان شاءالله خداوند متعال جوان های شایسته ،مومن،متعهد مثل آقای ادبی رو حفظ کند …

  6. باسلام و احترام لازم میدونم از زحمات بی دریغ دادستان جوان و دوست داشتنی شهرمان تشکر کنم و از ایشان تقاضای رسیدگی و دستور پیگیری پرونده های مربوط به آلایندگی کارخانه سیمان ، پروژه ورزشی گلگیر را که مرتبا توسط افراد شررور و سود جو به بهانه های مختلف تعطیل میشود را دارم  

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.