• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بهروز مکوندی: برای باقری نیا آرزوی موفقیت می کنم / قصد همکاری با ایشان را ندارم

  • کد خبر : 7708
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان گفت: قصد همکاری با باقری نیا را ندارم و امیدوارم او موفق شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز مکوندی در مورد تلاش باقری نیا برای همکاری با او در نفت مسجدسلیمان گفت: من برای تقوی و باقری نیا هر دو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان گفت: قصد همکاری با باقری نیا را ندارم و امیدوارم او موفق شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز مکوندی در مورد تلاش باقری نیا برای همکاری با او در نفت مسجدسلیمان گفت: من برای تقوی و باقری نیا هر دو ارزش قائل هستم اما حرفم به هر دو نفر یکی بود. برای هر دو مربی هم احترام قائل هستم و برای باقری نیا هم مثل تقوی آرزوی موفقیت می کنم. کار من با نفت مسجدسلیمان تمام شده و دیگر قصد همکاری با این تیم را ندارم.

وی ادامه داد: هم به مجتبی تقوی و هم به باقری نیا گفتم که نمی توانم با نفت مسجد سلیمان کار کنم و امیدوارم باقری نیا تیم شهرم را یک قدم جلوتر ببرد و موفق شود. من هم کلاس مربیگری ام تمام شده و منتظرم اگر پیشنهادی شود آن را بررسی کنم.

سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان در مورد جابه جایی باقری نیا با تقوی گفت: در مورد این مسئله نظر خاصی ندارم اما می گویم باید هرچه سریع تر به این کش و قوس ها پایان داده شود و نفت مسجدسلیمان سریع تر تیمش را آماده مسابقات کند. باقری نیا از پیشکسوتان مربیگری استان خوزستان است و امیدوارم موفق شود. نفت مسجدسلیمان اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند و اگر همان روز بعد از صعود هم کار را شروع می کردیم زمان کم داشتیم زیرا تجربه لیگ برتری نداریم بنابراین نفت مسجدسلیمان باید هرچه سریع تر کارش را آغاز کند زیرا زمان برای این تیم خیلی کم است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بهروز خان ما فقط تو رو مي خواهيم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.