• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

باقري‌نيا: تمرينات نفت از فردا (شنبه) آغاز مي‌شود

  • کد خبر : 7659
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجيد باقري‌نيا در مورد وضعيت تيم نفت مسجد سليمان گفت: تمرينات تيم ما از فردا آغاز مي‌شود و بازيکنان جديدي را هم که جذب کنيم به مرور به تيم اضافه خواهند شد. من فهرست بازيکنان مورد نظرم را روز دوشنبه به باشگاه داده‌ام. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مجيد باقري‌نيا در مورد وضعيت تيم نفت مسجد سليمان گفت: تمرينات تيم ما از فردا آغاز مي‌شود و بازيکنان جديدي را هم که جذب کنيم به مرور به تيم اضافه خواهند شد. من فهرست بازيکنان مورد نظرم را روز دوشنبه به باشگاه داده‌ام.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: پيش از شروع فصل سه اردوي آماده سازي در شهرهاي بروجرد، سرعين و تهران برگزار خواهيم کرد. اردوي تهران بيشتر اختصاص به بازي‌هاي دوستانه و تدارکاتي پيش از فصل خواهد داشت.

سرمربي نفت مسجد سليمان در مورد فهرست بازيکنان مورد نظرش گفت: 7 بازيکن ليگ برتري مي‌توانيم جذب کنيم و 9 بازيکن هم از فصل گذشته را در تيم حفظ خواهيم کرد. بقيه بازيکنان را هم از ليگ دسته اول و بازيکنان زير 23 سال جذب خواهيم کرد. دو بازيکن فصل گذشته ما هم زير 23 سال هستند. تلاش مي‌کنيم تيم را با بازيکنان جوان و با تجربه جمع کنيم.

باقري‌نيا در مورد کادر فني فصل آينده نفت مسجد سليمان گفت: همچنان در تلاش هستم که مکوندي را براي همکاري با تيم راضي کنم. در حال حاضر فرشاد بختياري‌زاده مربي دروازه‌بان‌هاي ماست، احمد جمالي‌پور مربي بدنساز، آرتا من‌حاجي مربي و آناليزور تيم نفت مسجد سليمان هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    اقای باقری نیا لطفا تمام تلشتون را بکنید که اقای مکوندی را برگردانید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.