• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

گزارشي از روند آماده سازي ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان

  • کد خبر : 7642
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: این روزها اگر سری به ورزشگاه قدیمی مسجدسلیمان (استادیوم شهید بهنام محمدی) بزنید کارگران زیادی را مي بينيم كه پر جنب و جوش در حال انجام کار هستند. گروهی در حال جوشکاری هستند، گروهی دیوارهای قدیمی را تخریب می کنند،گروهی لوله کشی و…این ها همه نشان از این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: این روزها اگر سری به ورزشگاه قدیمی مسجدسلیمان (استادیوم شهید بهنام محمدی) بزنید کارگران زیادی را مي بينيم كه پر جنب و جوش در حال انجام کار هستند. گروهی در حال جوشکاری هستند، گروهی دیوارهای قدیمی را تخریب می کنند،گروهی لوله کشی و…این ها همه نشان از این دارد که همه عزم خود را جزم کرده اند تا بار دیگر استادیوم قدیمی شهر که قدمتی بالای ۶۰ سال دارد را برای انجام بازی های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر آماده کنند.

در این میان باز هم مدیری از این مجموعه مسئولیت اجرای این کار را دارد که دفتر کارش به وسعت تمام شهر و میز ریاست او (برای امضاء) کف دستانش می باشد. صحبت از مهندس مجتبي حیدری مسئول اداره خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان می باشد که در گرمای طاقت فرسای این فصل بیشتر ساعت های روز و تا پاسی از شب در ورشگاه حضور دارد و گوئی که دفتر کارش همانجاست.

می گوید: ایراداتی که ای.اف.سی نسبت به این ورزشگاه برای برگزاری بازی های لیگ برتر گرفته است را برطرف می کنیم و در این راه مجموعه شرکت و مدیران منطقه نهایت همکاری را دارند و اگر نبود حمایت های آقای مهندس بورد و مهندس پیرامون مطمئناً نمی توانستیم کار را با این سرعت شروع کنیم.

از مهندس حیدری می پرسیم اين ايرادات چه هستند و آیا می توانید این ایرادات را در موعد مقرر به انجام برسانید ؟ كه می گوید: در جلساتی که قبل از شروع کارها داشته ایم به استاندار بومی استان آقای دكتر مقتدائی که همیشه پیگیر مسائل تیم نفت بوده اند و حال هم مثل زردکوه پشت سر ما ایستاده .و مرتب از طریق فرماندار شهرستان آقای مهندس گروئی اجرای کارها را پیگیری می کنند قول انجام این کار را داده ایم.

مهندس حیدری ادامه می دهد: خواسته های ای.اف. يكي سکو و جایگاه برای تماشاگران در پشت دروازه های می باشد که ما کار را شروع کرده ایم و جایگاه تماشاگران در قسمت راست ورزشگاه در حال ساخته شدن است و سکوهای سمت چپ پشت اسکوربورد برآورد هزینه شده به امور قراردادها محول شده و انشاالله با تصویب بودجه از طرف هیئت مدیره و بستن قرارداد ساخت این سکوها را هم شروع می کنیم. مورد بعدی وی.آی. پی بوده. با توجه به این که این جایگاه قدمتی بالای ۶۰ سال دارد ما با رعایت مواردی که مد نظر میراث فرهنگی بوده وی.آی.پی.و.وی.وی.وی.آی.پی. را در بالای جایگاه قبلی می سازیم تا نمای اولیه استادیوم که نماد این ورزشگاه است حفظ شود تا کنون بیش از ۵۰% کار انجام شده است. مورد بعدی اتاق های رخت کن تیم های مهمان و میزبان می باشد که قبلاً فضای داخلی آن ها ۳۰ متر مربع بوده که ما با استفاده از امکانات خود مجموعه دو رخت کن مناسب با فضاهای بالای ۷۰ متر مربع در حد استاندارد ای.اف.سی و با تمام امکانات را آماده نموده ایم. مورد دیگر نور ورزشگاه می باشد. این کار هم برای اجراء روندی دارد که در حال انجام شدن است و شرکتی که برنده شود باید دو دکل آماده کند تا در استادیوم نصب شوند. ضمناً برای نصب دوربین های مدار بسته کارشناسان حراست شرکت در حال پیگیری هستند و انشاالله در این رابطه هم مشکلی نخواهیم داشت.

مهندس حیدری در پایان به ما گفت: با توجه به این که مدیریت شرکت و مهندس بورد روند اجرای کارها را رصد می کنند انشاالله بتوانیم قبل از موعد مقرر و شروع نیم فصل اول بازی های لیگ برتر فوتبال کشور کار را تحویل دهیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.