• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

بخشی از آب سد گتوند در کارون رها سازی شد/ تعیین ضرب العجل برای رفع شوری آب

  • کد خبر : 762
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از رها سازی بخشی از آب سد گتوند(باز کردن یک دریچه) در رودخانه کارون خبر داد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از مهر عبدالله سامری گفت: بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری (حوالی ساعت پنج بعد از ظهر) آب رها سازی شد که ما […]

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از رها سازی بخشی از آب سد گتوند(باز کردن یک دریچه) در رودخانه کارون خبر داد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از مهر عبدالله سامری گفت: بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری (حوالی ساعت پنج بعد از ظهر) آب رها سازی شد که ما نیز خود شاهد این مسئله بودیم.

وی در پاسخ به این که “پس چرا هنوز آب شور است” افزود: در تماسی که با مسئولان استان داشتم آنان گفتند که باید آب اول در کارون تعویض شود تا سپس به سمت خرمشهر بیاید و این مسئله زمان بر است.

سامری اظهار داشت: باید یکسری آب از بالا دست به خرمشهر برسد تا  این آب شور را از کارون تخلیه کند.

وی تصریح کرد: به شدت دنبال این رفع این مشکل هستیم، قضایا را به طور مرتب رصد می کنیم تا ببینیم آب کی قرار است شیرین شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک نفر را در بالادست کارون یعنی در روستای صبعه برای پیگیری ورود آب شیرین به آن مقطع گمارده ام، یادآور شد: به محض اطلاع از ورود آب شیرین مراتب به مردم اعلام می کنیم، پیگیری کارها به طور مرتب و سیستماتیک در حال انجام است.

سامری ادامه داد: در این موضوع رضایت خدا برایم مهمتر از رضایت یک مسئول است، اگر متوجه شوم که کار رها سازی آب ادامه ندارد یعنی تنها در مقابل چشم ما این کار را کرده اند و با رفتن ما دوباره این آب بسته شده موضوع را پیگیری و عنوان خواهم کرد.

سامری با اشاره به این که عصر جمعه زمانی است که ما به مسئولان استان خوزستان برای رفع این مشکل مهلت داده ایم تصریح کرد: چنانچه آقایان (مسئولان استان خوزستان) کاری را انجام ندادند و حرف هایشان تنها در حد سخن باشد و نتیجه مطلوب را دریافت نکردیم، مراتب را از طریق وزارت نیرو دنبال و پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: با کسی در زمینه احقاق حق مردم شوخی، تعارف و تعامل پشت پرده نداریم، تماسهای پی در پی با مسئولان استان ادامه دارد، خدا این زبان را به من داده تا از حقوق مردم دفاع کنم و برای من فرقی ندارد که مقابل من چه کسی است پیگیریهای خود را انجام می دهم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.