• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

صبح امروز/ بازدید مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران از ورزشگاه شهيد بهنام محمدي

  • کد خبر : 7603
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئولان سازمان لیگ در دومین سفر خود برای بازدید از ورزشگاه های کشور بامداد امروز به استان خوزستان سفر کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور رسانه، سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ فوتبال ایران و امیر علی سلطان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسئولان سازمان لیگ در دومین سفر خود برای بازدید از ورزشگاه های کشور بامداد امروز به استان خوزستان سفر کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور رسانه، سهیل مهدی مدیر برنامه و بودجه سازمان لیگ فوتبال ایران و امیر علی سلطان نماینده شرکت ایران نوین در این سفرحضور دارند.

این گروه در ابتدای سفر خود وارد شهر مسجدسلیمان شدند و از ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر بازدید کردند. بعد از صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال ایران، این ورزشگاه برای رسیدن به استاندارهای لازم انجام بازی در لیگ برتر نیاز به بازسازی داشت و اکنون گروه های متعددی در این ورزشگاه مشغول به کار هستند تا معایب آن را بر طرف کنند.

اصلاح رختکن تیم های میهمان و میزبان، ساخت اتاق ناظر بازی، اصلاح اتاق داوران، ساخت جایگاه VIP و VVIP بر روی سقف جایگاه موجود، ساخت اتاق کنفرانس مربیان و همچنین ساخت جایگاه تماشاگران پشت دروازه و افزایش تعداد صندلی تماشاچیان به تعداد 5 هزار نفر از جمله اقداماتی است که هم اکنون با جدیت و سرعت از سوی اکیپ های مختلف در حال انجام است.

همچنین در این سفر نماینده شرکت ایران نوین نماینده انحصاری تبلیغات محیطی سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره محل استقرار آگهی تبلیغاتی در این ورزشگاه با مسئولان محلی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.