• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان: چرا در هیئت موسس و هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان یک مسجدسلیمانی وجود ندارد

  • کد خبر : 7587
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامعلی قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از احتمال 99 درصدی جدایی مجتبی تقوی از نفت مسجدسلیمان خبر داد و گفت: فصل نقل و انتقالات شروع شده است اما آقای تقوی همچنان برای آمدن شرط و شروط می گذارد. قاسمی ادامه داد: ایشان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلامعلی قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از احتمال 99 درصدی جدایی مجتبی تقوی از نفت مسجدسلیمان خبر داد و گفت: فصل نقل و انتقالات شروع شده است اما آقای تقوی همچنان برای آمدن شرط و شروط می گذارد. قاسمی ادامه داد: ایشان می توانستند حداقل دستیارش را بفرستد تا شناختی از تیم پیدا کند رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان ادامه داد: حداقل 10 جلسه لازم است تا سرمربی بتواند از بین بازیکنان فصل گذشته اش بازیکن انتخاب کند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ایشان اظهار داشت: مشکل اصلی در حال حاضر آمدن یا نیامدن تقوی نیست مشکل ما این است که چرا در هیئت مؤسس و هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان یک مسجدسلیمانی وجود ندارد. مگر مسجدسلیمان پیشینه ی ضعیفی در فوتبال دارد. بازيكنان ملي پوشي چون بهزاد غلامپور، منصور رشیدی، و… از همين شهر برخاسته اند وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت:

چرا نباید در هیئت مدیره حداقل دو مسجدسلیمانی وجود داشته باشد. صیدال سرقلی، علی اصغر جمالی، مصطفي خراجي یا حتی می توان از فرماندار و نماینده مسجدسلیمان استفاده کرد. این مسائل مهم تر از آمدن یا نیامدن تقوی است. رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید اگر این گونه باشد سرپرست تیم را هم از بیرون انتخاب می کنند جایی که ما افراد توانمندی چون حسین فرجی و بیژن دانش را داریم بعد مي آييم و چنین نیروهایی را رها می کنیم و از بیرون دنبال سرپرست می گرديم. قاسمی در پایان سخنان خود گفت: در صحبتی که شب گذشته با آقای نظری داشتم ایشان نیز گفتند: احتمال نیامدن مجتبی تقوی به مسجدسلیمان زياد است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.