• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

محمد نظري: 12 نفر از بازيکنان فصل گذشته در مسجدسليمان باقي خواهند ‌ماند

  • کد خبر : 7540
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري مديرعامل باشگاه نفت خيز مناطق جنوب در مورد عقد قرارداد با مجتبي تقوي به عنوان سرمربي نفت مسجدسليمان، گفت: قرارداد تقوي به زودي امضا مي‌شود، دو سه جلسه با او داشتيم و تمرينات تيم هم از اواخر هفته آينده آغاز خواهد شد. وي در مورد مبلغ قرارداد تقوي با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمد نظري مديرعامل باشگاه نفت خيز مناطق جنوب در مورد عقد قرارداد با مجتبي تقوي به عنوان سرمربي نفت مسجدسليمان، گفت: قرارداد تقوي به زودي امضا مي‌شود، دو سه جلسه با او داشتيم و تمرينات تيم هم از اواخر هفته آينده آغاز خواهد شد.

وي در مورد مبلغ قرارداد تقوي با توجه به بحث شفاف‌سازي در فوتبال، گفت: بعد از امضا، قرارداد تقوي را هم منتشر مي‌کنيم و مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.

مديرعامل باشگاه نفت خيز مناطق جنوب در مورد فهرست بازيکنان مورد نظر تقوي و اين که اولويت با بازيکنان خوزستاني خواهد بود، گفت: نفت مسجدسليمان قصد ندارد به دنبال جذب ستاره‌ها باشد و نمي‌خواهيم با خريد بازيکنان اسم و رسم‌دار دنبال موفقيت باشيم. مي‌خواهيم مثل فولاد خوزستان عمل کنيم که از دسترنج خودش استفاده مي‌کند. خوزستان معدن استعداد فوتبال است و مسجدسليمان مهد فوتبال ايران است هدف‌گذاري ما استفاده از بازيکنان جوان و جوياي نام است البته در بخش‌هايي که نياز داشته باشيم از تجربه‌هاي بازيکنان ديگر هم استفاده خواهيم کرد.

نظري در مورد اين که چند درصد از بازيکنان فصل گذشته حفظ خواهند شد، گفت: بازيکناني که بهترين عملکرد را در فصل گذشته داشتند را حفظ خواهيم کرد و حدود 12 بازيکن از فصل گذشته در مسجد سليمان باقي مي‌مانند.

مديرعامل باشگاه مناطق نفت خيز جنوب در مورد انتخاب هيات مديره و مديرعامل جديد براي باشگاه گفت: سه کار را به طور همزمان در باشگاه نفت مسجدسليمان پيش برده‌ايم. اول انتخاب سرمربي و بازيکنان، دوم ايجاد تغييرات در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان به طوريکه استانداردهاي حاضر در ليگ برتر را داشته باشد و سوم هم تبديل باشگاه به يک موسسه غيرانتفاغي و غيردولتي است. طبق الزامات AFC هيچ باشگاهي در ليگ برتر نبايد دولتي باشد و ما هم به دنبال ايجاد يک موسسه غيرانتفاعي و غيردولتي به نام باشگاه فرهنگي- ورزشي نفت مسجد سليمان هستيم و يک هيات موسس انتخاب خواهد و اين هيات موسس، هيات امنا يا همان هيات مديره را انتخاب مي‌کند و در نهايت مديرعامل انتخاب خواهد شد. ما اين کار را هم موازي با دو کار همزمان انجام مي‌دهيم. به دنبال جذب حاميان مالي هم هستيم تا مشکلي در اين زمينه هم نداشته باشيم.

نظري در مورد ورزشگاه شهيد بهنام محمدي، گفت: اين ورزشگاه اولين ورزشگاه ايران است. فوتبال در ايران تقريبا با اکتشاف نفت وارد مسجد سليمان شد. ورزشگاه شهيد بهنام محمدي در سال 1302 تاسيس شد و حدود 90 سال قدمت دارد. البته در طول اين سال‌ها تغييراتي داشته است و اکنون هم مي‌خواهيم اين ورزشگاه را براي ميزباني در ليگ برتر آماده کنيم. زيرا تيم اين شهر سال‌هاست که در ليگ برتر حضور نداشته است.

وي با اشاره به هواداران پرشور و پرشمار فوتبال در مسجدسليمان گفت: نفت مسجدسليمان يک کانون هواداران منحصر به فرد هم دارد. تماشاگراني که همواره به حريف احترام مي‌گذارند ولي تيم محبوب‌شان را 90 دقيقه تشويق مي‌کنند. حتي در فينال ليگ دسته اول که تيم پديده مشهد قهرمان شد هواداران ما اين تيم و اکبر ميثاقيان را در پايان مسابقه تشويق کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.