• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

مهندس پيرامون: كارگران ورزشگاه مسجدسليمان سه‌شيفته كار مي‌كنند

  • کد خبر : 7495
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات مدیره باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: کارگران سه شیفته مشغول به کار هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابراهیم پیرامون اظهار کرد: کارهای مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه با جدیت و سرعت در حال پيش رفتن است. وی بیان‌کرد: در قسمت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیات مدیره باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: کارگران سه شیفته مشغول به کار هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابراهیم پیرامون اظهار کرد: کارهای مربوط به آماده‌سازی ورزشگاه با جدیت و سرعت در حال پيش رفتن است.

وی بیان‌کرد: در قسمت احداث جایگاه تماشاگران پیشرفت خوبی داشته‌ایم. در بخش‌های رختکن، VIP و خدمات جانبی نیز پیشرفت خوبی حاصل شده است. در خصوص نور ورزشگاه نیز ارزیابی‌های‌مان را انجام داده‌ایم و دنبال رفع این مشكل هم هستیم. چمن ورزشگاه نيز مشکل خاصی ندارد.

عضو هیات ‌مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با بیان این‌که روند آماده‌سازی ورزشگاه را با نظارت فدراسیون انجام می‌دهیم، عنوان‌کرد: تمام تلاش‌مان این است که بازی‌های‌مان را در مسجدسلیمان میزبانی کنیم.

وی درباره زمان پایان روند آماده‌سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی، گفت: فکر می‌کنم تا پیش از آغاز مسابقات روند آماده‌سازی ورزشگاه به پایان برسد. در حال حاضر هم با سرعت و شاید هم سه شیفته، کارگران مشغول به کار هستند و کار تعطیلی ندارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای مهندس پیرامون خدایا شکر بازیهای جام جهانی 2014 برزیل بود ! نه مسجدسلیمان !!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.