• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

نشست هم اندیشی فرماندار مسجدسلیمان با فرماندهان پایگاههای بسیج درسال روز آزادسازي خرمشهر

  • کد خبر : 7492
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در سالروز آزادسازی خرمشهر نشست هم اندیشی مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان با فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری و روستایی اين شهرستان برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست که پیرو نشست ها با اقشار مختلف شهروندان مسجدسلیمانی انجام گرفت مهندس گوروئی فرماندار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در سالروز آزادسازی خرمشهر نشست هم اندیشی مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان با فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج شهری و روستایی اين شهرستان برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این نشست که پیرو نشست ها با اقشار مختلف شهروندان مسجدسلیمانی انجام گرفت مهندس گوروئی فرماندار مسجدسليمان ضمن تبريك سالروز فتح خرمشهر با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند:

من از خدا می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند؛ زیرا که افتخار خود را بسیجی بودن می دانست گفت اعتقاد قلبی ما هم همین است و بزرگ ترین افتخارم هویت داشتن از مساجد می باشد. وي یکی از ویزگی های بسیج را داشتن اخلاص دانست و تقویت بیشتر این مهم در بسیج را خواستار شد.

در ادامه جمعی از بسیجیان به مشکلات خود در حوزه های مختلف از جمله اشتغال بسیجیان، اردوهای برون شهری و جهادی و عمران محلات عنوان کردند که فرماندار نيز به صورت مبسوط توضیحاتی را ارائه و اظهارکرد در خصوص توسعه شهری و روستایی مسجدسلیمان همه باید دست به دست هم بدهیم و به دور از هر گونه حاشیه با هم دلی به یک هم افزایی برسیم. وي ادامه داد: باتوجه به نگاه ویژه دولت به مسجدسلیمان و حمایت های دکتر مقتدایی استاندار محترم انشاالله سال 93 سال خوبی برای مسجدسلیمانی ها می باشد.لازم به ذکر است در این نشست فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان نيز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.