• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

مقاله عضو هیأت علمی واحد مسجدسلیمان مقاله برتر همایش ملی سبک زندگی اسلامی شد

  • کد خبر : 7469
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مقاله سید محمد موسوی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با عنوان”اهمیت و جایگاه توکل در زندگی انسان” به عنوان یکی از مقالات برتر همایش ملی سبک زندگی اسلامی شناخته شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید محمد موسوی عضو هیأت علمی و مسئول کانون بسیج […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مقاله سید محمد موسوی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با عنوان”اهمیت و جایگاه توکل در زندگی انسان” به عنوان یکی از مقالات برتر همایش ملی سبک زندگی اسلامی شناخته شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید محمد موسوی عضو هیأت علمی و مسئول کانون بسیج اساتید واحد مسجدسلیمان در خصوص این مقاله گفت: هدف از این مقاله که با همکاری حاجت سلیمانی مدرس حق التدریس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان نوشته شده است، بررسی مفهوم توکل به خدا به عنوان یک فضیلت انسانی و موثر در همه ابعاد زندگی انسان ها، اهمیت و جایگاه توکل در قرآن، احادیث و روایات و همچنین آثار و نتایج توکل در زندگی انسان ها می باشد….

مسئول کانون بسیج اساتید واحد مسجدسلیمان گفت: بررسی ها نشان داده افرادی که باورهای مذهبی قوی تری دارند از لحاظ سلامت روانی در جایگاه بهتری قرار دارند و این موضوع نشأت گرفته از داشتن رابطه شخصی و دلبستگی با خداست که باعث افزایش اعتماد به نفس و ریسک پذیری و کاهش اضطراب و افسردگی و همچنین درمان بسیاری از وسواسها می شود.

قابل ذکر است مقاله “اهمیت و جایگاه توکل در زندگی انسان” در همایش ملی سبک زندگی اسلامی که به همت سازمان بسیج اساتید خوزستان در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد به عنوان یکی از مقاله های برتر به صورت سخنرانی توسط سید محمد موسوی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان ارایه شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.
    آقای موسوی خداقوت عرض می کنم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.